stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 245267
  • 04 اسفند 1399 - 11:57
0

باهنر می‌خواهد در عرصه سیاسی کارگردان بماند نه بازیگر

باهنر می‌خواهد در عرصه سیاسی کارگردان بماند نه بازیگر
قلم | qalamna.ir :

علیرضا خجسته‌پور روز دوشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی گفت: نشست دبیران استانی جامعه اسلامی مهندسین سی بهمن با حضور اعضای شورای مرکزی جام و با سخنرانی محمدرضا باهنر و حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور برگزار و در آن جلسه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مورد بحث قرار گرفت.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین افزود: باهنر در این جلسه عنوان کرد که با شورای وحدت اصولگرایان کار می‌کنیم و به هیچ وجه نمی‌خواهیم رقابت فرسایشی با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و سایر نحله‌های اصولگرایی داشته باشیم.

خجسته‌پور عنوان کرد: اصرار دبیران جامعه اسلامی به نامزدی باهنر در صورت داوطلب نشدن ابراهیم رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد که باهنر در جواب این اصرارها اعلام کرد که تمایل دارد «کارگردان صحنه سیاسی باقی بماند نه بازیگر.»

وی یادآور شد: حجت الاسلام پورمحمدی هم در این نشست صحبت‌هایی درباره شورای وحدت، انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و نامزدی ابراهیم رییسی مطرح کرد. او گفت که ما بحث‌های مصداقی را در جامعه روحانیت شروع نکردیم و اگر رییسی نامزد شود قطعا مورد حمایت شورای وحدت قرار می‌گیرد. رییسی هم سابقه، خدمات خوب و قابلیت وحدت میان اصولگرایان را دارد.

خجسته پور گفت: در این جلسه مصوب شد جامعه اسلامی مهندسین و شورای وحدت بدون رقابت فرسایشی با شورای ائتلاف یا دیگر اصولگرایان کار کند. تلاش  می‌شود این دو شورا در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و در لیست شورای شهر به وحدت برسند.

این فعال اصولگرا درباره نامزدهای احتمالی شورای وحدت هم افزود: در شورای وحدت اسمی نیامده و بحث مصداقی انجام نشده است و تنها درباره رییسی صحبت شده اما بحثی هم در این مورد که اگر رییسی نپذیرد بر سر قالیباف اجماع می شود یا خیر، نداشته‌ایم.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.