stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 245252
  • 04 اسفند 1399 - 11:52
1

آزادی ۳۱ زندانی بی‌بضاعت در خراسان جنوبی

آزادی ۳۱ زندانی بی‌بضاعت در خراسان جنوبی
قلم | qalamna.ir :

غلامرضا روشان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: آزادی این زندانیان با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام شد.

وی با بیان اینکه این زندانیان ۲۲۰ میلیون تومان بدهی داشتند گفت: مهریه، نفقه، بدهی مالی و دیه غیرعمد از مهمترین بدهکاری‌ها بوده است.

سرپرست اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی تصریح کرد: این زندانیان روند اصلاح و تربیت را در زندان‌های استان طی کردند و امیدواریم با تحقق این امر بازگشت به زندان را شاهد نباشیم.

وی زندان‌ها را نیازمند یاری همه نهادها برای اصلاح و تربیت جامعه هدف دانست و گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و تلاش اداره کل زندان‌های استان در اخذ رضایت شکات، زمینه آزادی ۳۱ نفر از زندانیان بی‌بضاعت استان فراهم شد.

روشان افزود: ۶۳ نفر از زندانیان نیازمند غیرعمد نیز در قالب کمک‌های مومنانه همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در استان خراسان جنوبی آزاد شدند که با احتساب این افراد از ابتدای امسال تاکنون زمینه آزادی ۹۴ نفر فراهم شده است.

وی بیان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته و اعلام ستاد دیه استان ۲۸ زندانی دیگر تا پایان سال جاری به آغوش گرم خانواده باز می‌گردند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.