stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 245229
  • 04 اسفند 1399 - 11:28
2

اندروید ۱۲ چه زمانی عرضه می‌شود؟

قلم | qalamna.ir :
گروه فناوری: اخیرا تصاویری از اولین نسخه پیش‌نمایش توسعه دهندگان اندروید ۱۲ در فضای وب منتشر و برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید در این نسخه به کاربران معرفی شد.

اندروید ۱۲ چه زمانی عرضه می‌شود؟
اگرچه اظهارنظر در این رابطه، کمی‌زود است اما به احتمال زیاد اندروید ۱۲ می‌تواند به لطف ویژگی‌های جدی خود تجربه متفاوتی را برای کاربران این پلت‌فرم به ارمغان آورد. حال سوالی که برای کاربران پیش آمده اینکه این نسخه چه زمانی عرضه خواهد شد و روی گوشی آنها قابل دانلود خواهد بود. در پاسخ باید گفت که این امر بستگی به مدل و شرکت سازنده گوشی دارد. گوگل اغلب در ماه آگوست، عرضه عمومی‌نسخه‌های جدید اندروید را آغاز می‌کند که ابتدا برای مدل‌های پیکسل و محصولات ساخت چند شرکت که با آن همکاری دارند، عرضه خواهد شد.با این حال، طبق آنچه گوگل اعلام کرده، نسخه توسعه دهنده اندروید تا اواسط ماه آوریل در اختیار توسعه‌دهندگان و سازندگان اپلیکیشن‌ها خواهد بود تا بتوانند تغییرات جدید را در محصولات خود اعمال کنند، سپس در اواخر آوریل یا اوایل ماه مه، نسخه بتای اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد.

کاربران می‌توانند این نسخه را روی دستگاه‌های خود نصب و کار با قابلیت‌های مختلف را تجربه کنند. بعد از عرضه چند نسخه بتا در ماه ژوئن و ژوئیه، در ماه آگوست شاهد عرضه نسخه عمومی‌اندروید ۱۲ خواهیم بود. احتمالا این نسخه در اواخر این ماه یا اوایل سپتامبر عرضه خواهد شد. تمامی‌گوشی‌های سری پیکسل، از پیکسل ۳ گرفته تا جدیدترین مدل آن، به‌عنوان اولین گوشی‌ها به اندروید ۱۲ مجهز خواهند بود. همچنین گوشی‌های مجهز به اندروید وان نیز این نسخه را دریافت خواهند کرد.در سال گذشته و برای اندروید ۱۱، شرکت‌های سونی، وان پلاس و شیائومی‌در طرح بتای این نسخه شرکت کردند و احتمالا امسال نیز این روال در پیش گرفته خواهد شد و کاربران این گوشی‌ها می‌توانند زودتر از بقیه این نسخه را دریافت کنند. گفته می‌شود که مدل‌های گلکسی اس۲۰، در ماه ژانویه ۲۰۲۱ قادر به دریافت این به‌روزرسانی خواهند بود.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.