stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 245131
  • 04 اسفند 1399 - 9:53
1
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد،

بهره برداری از پنج پروژه بزرگ ورزشی استان مرکزی

بهره برداری از پنج پروژه بزرگ ورزشی استان مرکزی
مرکزی_ مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: در سفر وزیر ورزش به استان مرکزی پنج پروژه بزرگ ورزشی به بهره برداری خواهد رسید.
قلم | qalamna.ir :

عابد حقدادی در مراسم معرفی رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، سفر دکتر سلطانی فر به استان مرکزی تا ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: مجموعه طبقاتی زرندیه، خورشید خمین، سالن یک هزار نفری محلات و مجموعه ورزشی فجر و کفاش زاده در ساوه از جمله طرح های افتتاحی در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان مرکزی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در مورد روند بازسازی ورزشگاه شهید چمران که باعث شد میزبانی مسابقات لیگ دسته اول کشور برای خوشه طلایی از دست برود، گفت:برای بازسازی چمن و تکمیل سایر ملزومات ورزشگاه شهید چمران باید پیمانکار جدیدی انتخاب کنیم زیرا پیمانکار کنونی دیگر حاضر به ادامه همکاری نیست.

وی افزود: با توجه به اینکه رقم قرارداد با پیمانکار کنونی مربوط به ۲ سال گذشته است و همچنین لحاظ کردن افزایش قیمت ها، امکان ادامه فعالیت برای او در شرایط فعلی میسر نیست.

وی اظهار داشت: پیمانکار از ما درخواست فعال سازی ماده ۴۸ پیمان کرد و ما هم ناگزیر باید ادامه روند بازسازی ورزشگاه شهید چمران را با پیمانکار دیگری انجام دهیم یا اینکه پیمانکار فعلی در مناقصه جدید شرکت کند.

حقدادی گفت: محدودیت های مالی یکی از مشکلات اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی است و در شهرستان ساوه هم با یک سوم منابع فعالیت می کنیم.
وی گفت: برای احداث زمین چمن و تجهیز مجموعه ورزشی فجر ساوه که قراداد آن ۲۵ میلیارد ریال است، حدود ۱۹ میلیارد ریال و حدود ۲۰ میلیارد ریال هم در مجموعه ورزشی چمران به پیمانکاران بدهی داریم.

گفتنی است، سید محمد عبدی به عنوان مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه انتخاب شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.