stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 245006
  • 03 اسفند 1399 - 20:19
0

دست‌وپای اراذل و اوباش را می‌شکنیم، با کسی هم تعارف نداریم

قلم | qalamna.ir :
سرهنگ روح‌اله گراوندی امروز یکشنبه در حاشیه دستگیری ۱۲ سارق مسلح و اراذل و اوباش در گفت و گو با افزود: مردم یقین داشته باشند که نیروی انتظامی با سارقان مسلح، اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی به طور جدی برخورد می‌کند.
وی با اتمام حجت با سارقان مسلح و اراذل و اوباش گفت: متاسفانه برخی افراد در پناه اقتدار ناجا و امنیتی که سبزپوشان نیروی انتظامی ایجاد کرده‌اند، سنگ اراذل و اوباش را به سینه می‌زنند و به نوعی از آنان دفاع می‌کنند. سرهنگ گراوندی افزود: این افراد که عملکرد فرماندهان عزیز ناجا و ادبیات گفتاری آنها را مورد انتقاد قرار می‌دهند یقین داشته باشند که ما از عملکرد مقتدرانه خود در جرائم مشهود کوتاه نمی‌آییم و اجازه عرض اندام به سارقان مسلح و اراذل و اوباش را نخواهیم داد.
حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین شهر در نطق میان دستور جلسه ۱۲ بهمن ماه مجلس شورای اسلامی عنوان کرده بود «ناجا باید به خاطر ادبیات غیرقانونی مامورش همچون نماینده مجلس عذرخواهی کند و البته عذرخواهی بزرگتر باید بخاطر حرف‌های غیرقانونی آن فرمانده ناجا باشد که می‌خواست مجرمین را دست شکسته ببیند.»
فرمانده انتظامی دزفول همچنین درخصوص دستگیری ۱۲ سارق مسلح، اراذل و اوباش و سارقان سابقه‌دار و محکومان متواری گفت: این سارقان در چند عملیات پلیسی طی ۲۴ ساعت توسط پلیس آگاهی شهرستان دزفول دستگیر شدند. وی افزود: چهار نفر از این افراد، اراذل و اوباش، سه نفر سارق مسلح، ۲ نفر سارق خودرو و سه نفر سارق سابقه دار و متواری بودند. سرهنگ گراوندی اظهارداشت: یک قبضه سلاح کلاشینکف، ۶ تیغه شمشیر و قمه، سه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه از این سارقان کشف و ضبط شد.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.