stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 244926
  • 03 اسفند 1399 - 20:05
2

دستاوردهای سفر رئیس دستگاه قضا به کهگیلویه و بویراحمد

دستاوردهای سفر رئیس دستگاه قضا به کهگیلویه و بویراحمد
کهگیلویه و بویراحمد-رئیس دستگاه قضا گفت: ۱۳۰۰ میلیارد ریال برای رفع مشکلات مجموعه قضایی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.
قلم | qalamna.ir :

رئیس دستگاه قضا در جمع‌بندی سفر دستگاه قضا به این استان با عذرخواهی از مردم کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم امکان سفر به همه شهرستان‌های استان وجود نداشت، و هم اینکه میسر نشد با مردم عزیز  پرشور و بابصیرت استان دیداری داشته باشیم به دلیل شرایط خاص کرونا حتی امکان دیدار با همه همکاران قضایی میسر نشد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی افزود: اولین برنامه بازدید از زندان بود دو نکته در زندان مهم بود یکی مسئله اشتغال ۶۰ درصد محکومان است و این اشتغال در جهت بازاجتماعی شدن زندانیان و هم بازسازی شخصیت آنها بسیار مهم است.
وی با بیان اینکه انتقال زندان از مسائل مهم این شهر است و زندان‌ها باید به بیرون از شهرها انتقال یابد ادامه داد: انتقال زندان یاسوج کار شدنی است و با همکاری سازمان فرودگاه، استانداری  و سازمان زندان‌ها جابه‌جایی انجام شود.

رئیس دستگاه قضا در خصوص کارخانه قند گفت: امسال سال جهش تولید است، واگذاری این کارخانه ابطال و دستور رفع تصرف صادر شد، برای راه‌اندازی بانک تجارت همت کند تا کارخانه راه‌اندازی شود‌، ضمن اینکه نمونه‌های دیگری بوده که دادگستری ورود کرده و جلوی واگذاری آن را گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در خصوص سفر به منطقه زلزله‌زده سی‌سخت هم گفت: در جمع زلزله‌زدگان حضور یافتیم مردم از نبود عدالت در توزیع امکانات گلایه‌مند بودند که استاندار خود در محل ماند و در شورای اداری حضور پیدا نکرد تا خود شاهد خدمت‌رسانی به مردم باشد.

وی با اشاره به زلزله‌خیز بودن مناطق کشور گفت: به همین دلیل باید در ساخت و سازها دقت شود سازمان نظام مهندسی، دهیاران و بقیه نظارت کنند تا ساختمان بی‌کیفیت نباشد استاندارد بودن ساخت و سازها مهم است.

رئیس دستگاه قضا جنگل‌ها را ثروتی عظیم برای این استان دانست و گفت: دادگستری اقدامات خوبی انجام داده تا جنگل‌های ملی از دست سوداگران و سودجویان دور بماند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بیان کرد: در سفرهای استانی آنچه مورد توجه بوده ملاقات مردمی است که در مرکز استان همکاران قضایی بسیج  شدند که یک هزار نفر به همکاران قضایی ما مراجعه کردند.

وی اضافه کرد: در نشست شورای قضایی گزارش هیات ۲۵ نفر قرائت و تصمیم‌گیری کردیم، نیازهای اولیه سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه دنبال و تصویب کردیم، ۱۳۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات استان و قوه  قضاییه برای حل مشکلات دادگستری و سازمان‌های وابسته اختصاص یابد.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مردم شهیدپرور و رزمنده‌پرور استان نیازمند خدمت بیشتری هستند، گفت: با خانواده جانباختگان هواپیمای تهران_یاسوج، همچنین ایثارگران ۷۰ درصد دیدار کردم و قرار شد مشکلات ایثارگران رفع شود.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.