stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 244869
  • 03 اسفند 1399 - 20:05
3
فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

راهیان نور یک بستر ارزشمند فرهنگی و تربیتی است

راهیان نور یک بستر ارزشمند فرهنگی و تربیتی است
کرمانشاه - قلمنا - فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از راهیان نور به عنوان یک بستر ارزشمند فرهنگی و تربیتی یاد کرد .
قلم | qalamna.ir :

مراسم افتتاحیه اردوهای مجازی راهیان نور دانش‌آموزی در کرمانشاه برگزار شد.

سردار بهمن ریحانی در مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی مجازی گفت: اگرچه تحت تاثیر کرونا این بستر بزرگ را از دست دادیم، اما در تلاشیم تا با همکاری آموزش و پرورش با برگزاری این برنامه مهم فرهنگی از طریق  فضای مجازی شرایط را برای استفاده از ظرفیت‌های آن در شرایط کرونایی مهیا کنیم.

 ریحانی ادامه داد: هرچند راهیان نور مجازی عطر و بوی راهیان نور حضوری را ندارد، اما تا زمان مهیا شدن شرایط برای از سرگیری راهیان نور حضوری، از بستر فضای مجازی برای پیشبرد اهداف اردوهای راهیان نور استفاده خواهیم کرد تا فضای خودباوری  و فرهنگ ایثار و شهادت را بین دانش آموزان زنده نگه داریم.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از کرمانشاه به عنوان یکی از مقصدهای اصلی اردوهای راهیان نور یاد کرد و گفت: استان کرمانشاه در سنوات گذشته میزبان راهیان نور غرب بوده و امروز هم باید در فضای مجازی میزبان خوبی برای همه دانش‌آموزان  باشد.

وی ادامه داد: اردوهای راهیان نور به محتواسازی نیاز دارند و در این راستا باید برای تولید محتواهای خوب در استان برنامه ریزی شود .

هشتگ: , , ,
  • خبرنگار دانشیار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.