stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 24384
  • 26 دی 1394 - 10:06
3

تحصن صنفی دانشجویان نفت آبادان پایان یافت

تحصن صنفی جمعی از دانشجویان دانشکده شهید تندگویان نفت آبادان در اعتراض به آنچه بروز مشکل در خصوص اولویت های استخدامی و امریه دانشجویان فارغ التحصیل نامیده می شد، پس از حدود ۱۰ روز، عصر جمعه پایان یافت.

قلم | qalamna.ir :
با تصویب آیین نامه جدید استخدامی صنعت نفت و به تبع آن دستور وزیر نفت مبنی بر ممنوعیت استخدام روند استخدامی دانشجویان، دانشگاه صنعت نفت دچار مشکل شد. 
 
ممنوعیت استخدام و پس از آن اولویت های جدید در حالی اعلام شد که دانشجویان دانشگاه صنعت نفت با درج اولویت استخدام در دفترچه کنکور سراسری، دانشگاه صنعت نفت را انتخاب کردند.
 
منابع آگاه شامگاه جمعه در گفت و گو با اعلام کردند، دانشجویان حاضر در تحصن صنفی دانشکده نفت آبادان، در پی سخنان رئیس دانشگاه صنعت نفت مبنی بر منتفی شدن شرط معدل برای دانشجویان ورودی منتهی به سال ۹۴، به تحصن خود پایان داده اند.
 
عبدالنبی هاشمی رئیس دانشگاه صنعت نفت روز گذشته در گفت و گو با شانا گفته بود: شرط معدل شامل حال دانشجویان ورودی منتهی به سال ٩۴ نمی شود و جای نگرانی برای این دانشجویان وجود ندارد.
 
تجمع پنجشنبه هفته گذشته دانشجویان دانشکده نفت اهواز با سخنان نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی پایان یافت. 
 
عضو کمسیون انرژی و نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی هفته گذشته با حضور در جمع دانشجویان دانشکده نفت آبادان، این دانشکده را یکی از مراکز مهم دانشگاهی در کشور عنوان کرده و از تصمیم اخیر وزارت نفت در خصوص جذب نخبگان دانشجو در این وزارتخانه انتقاد کرد. 
 
سیدحسین دهدشتی گفته بود نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در هفته جاری با حضور وزیر نفت در مجلس این موضوع را به صورت جدی پیگیری می کنند. 
 
دانشجویان دانشگاه نفت در تجمع دانشجویی اعلام کردند که حاضر نیستند در امتحانات پایان ترم شرکت کرده و با تجمع غذایی، بر حق قانونی خود در جذب و استخدام در وزارت نفت تاکید کردند. 
 
گفتنی است حدود ۱۰ نماینده این دانشجویان روز چهارشنبه ۲۳ دیماه با حضور در نمایندگی آبادان، رساندن خواسته دانشجویان دانشکده نفت آبادان به مسوولان را خواستار شدند.
هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.