stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 242770
  • 29 بهمن 1399 - 14:31
1
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:

بهره برداری از پروژه اجرای خط انتقال فاضلاب روستای چشین تا پایان سال جاری

بهره برداری از پروژه اجرای خط انتقال فاضلاب روستای چشین تا پایان سال جاری
همدان- معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از بهره برداری پروژه اجرای خط انتقال فاضلاب روستای چشین و اتصال آن به کلکتور شهر همدان در آینده نزدیک خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از همدان و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، فرهاد بختیاری فر ضمن اشاره به پروژه اجرای خط انتقال فاضلاب روستای چشین و اتصال آن به کلکتور شهر همدان گفت: این پروژه در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال اجرا است.
وی در این راستا توضیح داد: براساس قرارداد منعقد شده، اجرای خط انتقال روستای چشین به طول ۴ کیلومتر در دستور کار قرار گرفت که تاکنون ۳.۵ کیلومتر از آن عملیاتی شده و ما بقی دردست انجام است.
بختیاری فر با اذعان به اینکه تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به پروژه مذکور تزریق شده است، عنوان کرد: مطابق قرارداد منعقد شده این پروژه تا پایان سال جاری آماده بهره برداری است.
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان در ادامه به اجرای پروژه خط انتقال فاضلاب روستاهای محور امامزاده محسن اشاره کرد و گفت: پروژه مذکور به منظورایجاد ۲ هزارو ۲۰ متر شبکه جمع آوری فاضلاب، ضمن به کارگیری لوله های پلی اتیلن با قطر ۳۵۰ میلی متر در دستور کار قرار گرفت که بر همین اساس تاکنون ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در این خصوص اعتبار هزینه شده است.
این مسئول با بیان اینکه پروژه مذکور، تا کنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، خاطرنشان کرد: با ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب در این محور، روستاهای توییجین، مویجین، برفجین وسولان به عنوان روستاهای هدف در فاز بعدی از خدمات ایجاد شبکه برخوردار خواهند شد.
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان با اشاره به اینکه بهره برداری از پروژه اجرای خط انتقال فاضلاب روستاهای محور امامزاده محسن نیازمند تامین اعتبار است گفت: با بهره برداری از پروژه مذکور، ۵ روستای بالادست محورامامزداه محسن از خدمات شبکه جمع آوری فاضلاب بهره مند خواهند شد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.