stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 241847
  • 27 بهمن 1399 - 23:57
2

جوانان انقلابی بازیچه دشمنان قرار نگیرند

جوانان انقلابی بازیچه دشمنان قرار نگیرند
قلم | qalamna.ir :

توهین نسبت به منتخب ملت ایران عمل زشت و ناپسندی ست که متاسفانه در کشور توسط تندروها رواج پیدا کرده است. این رفتارها در حالی صورت میگیرد که مقام معظم رهبری همواره بر اجتناب از توهین و تخریب علیه مقامات به ویژه در یک سال گذشته تاکید داشته اند و دلسوزان کشور از گروه‌های مختلف سیاسی نیز همواره به این رفتارها نقد داشته و آن را محکوم کرده‌اند. اما با این حال  تا کنون نقطه پایانی برای خط توهین به رییس جمهوری قرار داده نشده است و زمان آن رسیده که  قوه قضاییه وارد شود و با اقدام قاطع و قانونی، مهر پایانی بر این عمل زشت در عرصه سیاست کشور بزند.

«حسین سبحانی نیا» فعال سیاسی اصولگرا و نماینده مجلس ششم، هفتم، هشتم و نهم است که رفتارهای توهین آمیز نسب به رییس جمهوری را محکوم می‌کند و معتقد است کسانی که دست به این رفتارها می‌زنند یا جاهل هستند یا اینکه با طراحی و برای اختلاف افکنی به این اقدامات رو آورده‌اند. در ادامه گفتگوی با این فعال سیاسی اصولگرا را می‌خوانید:

نباید از رهبری جلوتر حرکت کنیم

سبحانی نیا در پاسخ به این سوال که دلیل رواج رفتارهای توهین آمیز در عرصه سیاسی کشور چیست، گفت: بی‌ادبی و افراط و تفریط در همه جا و در همه دوره‌ها وجود داشته است. متاسفانه بعضی جوان‌ها تندروی می‌کنند و جلوتر از رهبر انقلاب حرکت می‌کنند. این رویکرد باید تعدیل شود.

وی ادامه داد: ما با تندروی و کند روی در کشور مواجه هستیم که هر دو برای نظام آسیب زا است. باید یاد بگیریم که پشت سر رهبری معظم انقلاب قدم برداریم. به این معنا که نه جلوتر از ایشان حرکت کنیم و نه عقب تر بمانیم. باید همانند مالک اشتر عمل کنیم. مالک اشتر کسی بود که طبق فرمایش امام علی(ع) همراه با ولایت حرکت می‌کرد و هیچگاه دچار کندروی و تندروی نشد.

مصلحت نظام را رهبر انقلاب تشخیص می دهند نه برخی گروه‌ها

وی با بیان اینکه معرفت ما نسبت به ولایت  باید همانند مالک اشتر باشد، توضیح داد: ما در دوره‌های مختلف باید شاهد وجود چنین ستاره‌های درخشانی در عرصه سیاسی کشور باشیم. ما باید یاد بگیریم که پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم و اگر این اتفاق بیفتد هم وحدت و انسجام ملی تقویت می‌شود و هم اینکه کشور بهتر اداره می‌شود. همچنین این نکته را همه جریانات باید مد نظر قرار دهند که مصلحت نظام را رهبر انقلاب تشخیص می‌دهند. بنابراین هیچ فرد و جریانی نباید به خود اجازه دهد که به جای رهبر انقلاب مصلحت نظام را تشخیص دهد. وقتی رهبری یک امری را منع می‌کنند نباید جای توجیه برای رفتار خلاف نظر رهبری باز کنیم.

این نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه انتقاد کردن متفاوت از توهین و مرگ فرستادن است، خاطر نشان کرد: رهبری انتقاد را ممنوع نکرده اند اما توهین و بدزبانی را نهی کرده‌اند که همه باید مطابق این مسیر حرکت کنند. رهبری توهین به مسوولان را اجازه ندادند و اقدام شایسته‌ای هم نیست. کسانی که این کار را می‌کنند یا جاهل و نادان هستند یا گاهی مرتکب افراط و تفریط می‌شوند و یا اینکه قصد اختلاف و تفرقه افکنی در کشور را دارند و می‌خواهند دشمنی بین مسوولان و مردم ایجاد کنند. تا برای اهداف انتخاباتی خود مورد استفاده قرار دهند.

جوانان انقلابی بازیچه دشمن قرار نگیرند

وی باتاکید بر این نکته که جوانان انقلابی، مذهبی و بسیجی نباید بازیچه دشمن قرار گیرند، ادامه داد: جوانان انقلابی و پیرو ولایت باید با هوشمندی عمل کنند و اجازه ندهند که برخی گروه‌ها برای اهداف خود ان را بازیچه و ابزار قرار دهد. بنده به هیچ وجه این اقدامات را تایید نمی‌کنم. نباید ابزار دست فتنه انگیزان قرار بگیریم.

 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.