stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 241637
  • 27 بهمن 1399 - 20:00
1

تقسیط مالیات و بدهی‌های واحدهای تولیدی در حال اجراست

تقسیط مالیات و بدهی‌های واحدهای تولیدی در حال اجراست

ایسنا/تهران معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به ابلاغیه‌های جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: خوشبختانه در ایام اخیر مصوبات و بخشنامه‌های خوبی برای گشایش امور، ابلاغ شده که مهم‌ترین آن‌ها مصوبه سران قوا در مورد تقسیط مالیاتی ۶۰ ماهه صنعتگران و تولیدکنندگان است.

قلم | qalamna.ir :

حشمت الله عسگری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران مشترک با شهرستان قرچک بیان کرد: مصوبه تقسیط بدهی‌های کارفرمایان واحدهای صنعتی و تولیدی توسط سازمان تامین اجتماعی نیز اخیرا ابلاغ و اجرایی شده و گام مناسب و مهمی برای رفع مشکلات صاحبان این واحدها است.

وی ادامه داد: خوشبختانه غالب مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران یا اجرا شده و یا در مراحل اجراست و آن بخشی که موانع خاصی سرراهشان قرار دارد، به سرعت رفع می‌شود.

معاون استاندار تهران گفت: امروز در شهرستان قرچک هم مروری بر مصوبات قبلی داشتیم و هم پیشنهادهای خوبی از سوی اعضای ستاد دریافت شد که مورد توجه جدی قرارخواهد گرفت.

وی یادآور شد: سند کل شهرک صنعتی قرچک صادر نشده که مراحل پایانی خود را طی می‌کند، ضمن اینکه مشکلات هشت واحد صنعتی واقع در این شهرک نیز بررسی و تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.