stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 24096
  • 23 دی 1394 - 20:21
0

۷ محورکوهستانی به سبب بارش بسته شد

عبور از هفت محور کوهستانی مانند پونل- خلخال در استان های گیلان و اردبیل، شمشک- دیزین در استان های البرز و تهران و گنجنامه- تویسرکان در استان همدان، با توجه به شرایطی جوی میسر نیست.

قلم | qalamna.ir :
مرکز مدیریت راه های کشور، محورهای سروآباد- پاوه در کردستان، سی سخت- بیده در کهگیلویه و بویراحمد، بوکان- مهاباد در آذربایجان غربی و فریدونشهر- پشتکوه در استان اصفهان نیز به دلیل نبود ایمنی کافی و بارش ها بسته است. 
 
از سوی دیگر، تردد موتورسیکلت از ظهر امروز (چهارشنبه) تا نیمه شب جمعه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و برعکس ممنوع است. 
 
عبور انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۳ جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن ) به کرج از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۳ نیز راه یکطرفه خواهد شد.
 
افزون بر ادامه ممنوع بودن تردد تریلرها از محور هراز، کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز از هشت صبح تا نیمه شب جمعه نمی توانند از این راه استفاده کنند. 
 
ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کندوان در جاده کرج- چالوس و برعکس ادامه دارد. همچنین به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تریلرها نمی توانند از هشت صبح تا نیمه شب جمعه از جاده تهران به قائم شهر و برعکس بگذرند. 
 
هموطنان می توانند برای دریافت آخرین اطلاعات راه های کشور به تارنمای ir.141 مراجعه یا عدد ۱۴۱ را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند.
 
همچنین شماره تلفن ۱۴۱ این مرکز پاسخگو آنان خواهد بود. 
هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.