stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 24085
  • 23 دی 1394 - 20:07
3

نامه احساسی ژاوی در تمجید از مسی

کاپیتان پیشین بارسلونا در نامه‌ای برای هم‌تیمی قدیمی خود به شیوه‌ای احساسی به تمجید از این مهاجم آرژانتینی پرداخت.

قلم | qalamna.ir :
خود به شیوه‌ای احساسی به تمجید از این مهاجم آرژانتینی پرداخت.
به دنبال موفقیت دوباره لیونل مسی در کسب توپ طلای فیفا، ژاوی هرناندس نامه‌ای احساسی برای مهاجم آرژانتینی آبی‌و‌اناری‌ها ارسال کرد و در آن به تمجید از او پرداخت.
 
ژاوی در این نامه نوشته است: از اولین باری که مسی را دیدم تا به امروز، او هرگز دست از پیشرفت نکشیده است. او همان جایگاه فوق‌العاده‌ای که داشت را هم ارتقا داده و به یک گلزن تمام عیار تبدیل شده است. همانطور که پپ گواردیولا گفت، مسی در تمام زمینه‌های فوتبال استاد است. ما دوباره هرگز کسی را مانند مسی نخواهیم دید. دیگران شاید دو سه سال در چنین سطحی دوام آورده باشند اما به نظر می‌رسد که مسی قصد ندارد به پیشرفتش پایان دهد. ما بارسایی‌ها خوش‌شانس بوده‌ایم که مسی به تیم ما آمد. بدون او بارسلونا آن تیمی نمی‌شد که اکنون می‌بینید. او ستون و دلیل اصلی تمام موفقیت‌هایی است که بارسا در ۱۰ سال اخیر کسب کرده است.
 
ژاوی در ادامه نامه‌اش که نشریه «پائیس» اسپانیا آن را منتشر کرده، آورده است: به شخصه خودم را دوست مسی می‌دانم. او انسان درون‌گرایی است. برای او سخت است که با سایرین گرم بگیرد اما زمانی که اعتماد به نفسش بالا باشد، وقت‌گذراندن با او مفرح می‌شود. او آدم شوخ طبعی است که قلب بزرگی دارد. با این حال چیزی که مرا بیش از همه به مسی علاقه‌مند می‌کند، صداقت اوست. او هرگز شما را فریب نمی‌دهد. مسی شخصیتی قوی دارد و زمانی که از چیزی خوشش نیاید، آن را نشان می‌دهد و نارضایتی‌اش را رودررو با شما می‌گوید نه پشت سرتان. من هرگز احساس نکرده‌ام که از سوی مسی مورد خیانت واقع شده‌ام، هرگز. تنها کسانی که مسی فریب‌شان می‌دهد، مدافعان و دروازه‌بانان حریف هستند. از این نظر من و مسی شبیه هم هستیم.
 
تسنیم، در پایان نامه ژاوی برای مسی هم آمده است: لئو از تو متشکرم. از تو به خاطر شیوه بازی‌ات، به خاطر آنکه از بند مدافع روبه‌رویت رها می‌شوی، به خاطر گل‌هایت و پاس‌هایت، به خاطر دریبل‌هایت و به خاطر همه چیزهایی که به بارسا و فوتبال داده‌ای و همچنین به خاطر شخصیتی که داری. همچنین تبریک به خاطر گرفتن یک توپ طلای دیگر که شایستگی دریافتش را داشتی.
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.