stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 24067
  • 23 دی 1394 - 19:34
3

تابش مطرح کرد: مشارکت گسترده در انتخابات در گرو تعدد کاندیداها با سلایق متفاوت

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس مشارکت گسترده مردم در انتخابات آینده را در گرو تعدد کاندیداها با انواع سلایق دانست و ابراز امیدواری کرد که دستگاه‌های اجرایی و نظارتی زمینه حضور همه سلایق را در انتخابات فراهم کنند.

قلم | qalamna.ir :

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره در آستانه انتخابات بیانات تعیین کننده و راهشگایی دارند که خط و جهت را برای مردم مشخص می‌کند. ایشان دفعه قبل رأی مردم در انتخابات ریاست جمهوری را حق‌الناس دانستند و صیانت از آن را وظیفه هیأت‌های نظرات و اجرایی قلمداد کردند و فرمودند اگر کسی به نظام هم نقد دارد در انتخابات شرکت کند که پیامد آن حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری بود.

وی افزود: در انتخابات گذشته مجموع فرمایشات رهبری به اضافه فعالیت احزاب و گروه‌ها و فعل و انفعالاتی که در عرصه سیاسی کشور انجام شد، باعث رونق گرفتن انتخابات شد، ایشان در سخنرانی اخیر خود یک پله بالاتر از قبل را مطرح کردند و گفتند اگر کسی منتقد نظام هست یا به خودمان انتقاد دارند برای حفظ و اعتلای نظام در فرآیند انتخابات مشارکت داشته باشند.

نماینده مردم اردکان در مجلس ادامه داد: این جهت‌گیری و سمت‌گیری اصلی و اساسی ایشان است که همیشه برای دوام و بقای مردم‌سالاری حضور موثر مردم را در فرآنیدهای مختلف از جمله انتخابات لازم می‌دانند و بستر را فراهم می‌کنند و دعوت می‌کنند تا مردم به صورت گسترده در انتخابات حضور پیدا کنند که این مهمترین پیام منبعث از فرمایشات رهبری بود.

تابش همچنین با راهگشا خواندن فرمایشات رهبری گفت: ایشان مثل همیشه راه را به مردم نشان دادند که هم در انتخابات خبرگان و هم در انتخابات مجلس افراد صالح، شایسته و کسانی که دل‌بسته به نظام و انقلاب هستند را انتخاب کنند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو، تصریح کرد: این مشارکت گسترده عملی نخواهد شد جز اینکه ما تعدد کاندیداها با انواع سلایق را داشته باشیم، بنابراین مسئولین نظارتی و اجرایی باید این امر را مدنظر قرار دهند تا ان‌شاءالله با تعدد کاندیداها و فراهم کردن زمینه برای حضور همه سلایق، گروه‌ها و جناح‌ها افرادی که در هر دو طیف دلبسته به نظام، انقلاب و اعتلای کشورشان هستند و حرف رهبری را مطاع می‌دانند بتوانند در عرصه انتخابات خود را در معرض رأی و انتخاب مردم قرار دهند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس با تأکید بر اینکه جناح‌ها و گروه‌ها باید کاندیداهایی در تراز شأن و جایگاه ملت ایران را معرفی کنند، گفت: در این صورت مجلسی کارآمد، متدین و تخصصی تشکیل خواهد شد که می‌تواند در جهت حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها، برآورده کردن خواست‌های مردم و کم کردن فشارهای اقتصادی و اعتلای ایران عزیز توان و همت خود را مصروف بدارد و مجلس کلان‌نگر و ملی‌نگر باشد تا هم پای دولت حرکت‌های خود را سامان دهد، بین دولت و مجلس تعارض پیش نیاید و وقت و انرژی صرف تقابل نشود بلکه در سایه همکاری و همراهی بتوانند منشأ خیر و اثر برای ملت شریف ایران باشند.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.