stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 24010
  • 23 دی 1394 - 10:59
2

آخرین وضعیت حمید سبزواری + ملاقات‌کنندگان

به گفته خانواده حمید سبزواری، وضعیت عمومی این شاعر پیشکسوت انقلاب رو به بهبود است.

قلم | qalamna.ir :

محسن ممتحنی – پسر حمید ممتحنی متخلص به «سبزواری» – در گفت‌وگو با خبرنگار ادبیات درباره آخرین وضعیت پدرش گفت: حال عمومی ایشان خوب است و نسبت به روزهای اول بسیار بهتر شده‌اند. خوشبختانه خودشان می‌توانند غذا بخورند و تنها کمی ضعف عمومی دارند که امیدواریم به زودی رفع شود.

او همچنین درباره این که تا کنون چه چهره‌هایی به دیدار حمید سبزواری رفته‌اند به این نام‌ها اشاره کرد: سیدعباس صالحی و علی مرادخانی (دو معاون علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، سیدمحمد میرمحمدی (نماینده مقام معظم رهبری)، رجایی (از طرف دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی)، سیدحسن هاشمی (وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)، غلامعلی حداد عادل (رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و نماینده مجلس)، رمضانعلی سبحانی‌فر (نماینده مردم سبزوار در مجلس)، راه‌چمنی، علی بروغنی (نماینده حوزه انتخابیه سبزوار در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی)، دست‌اندرکاران و هیأت علمی جشنواره شعر فجر، نماینده بیت حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی، جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، سیدمحمد حسینی (وزیر پیشین ارشاد) و جمعی از اهل ادب و هنر.

حمید سبزواری از ۱۱ دی‌ماه به دلیل خون‌ریزی معده در بیمارستان‌ آسیا بستری شده است.

این شاعر متولد سال ۱۳۰۴ در سبزوار، از ۱۴ سالگی شروع به سرودن شعر کرد و شعرهایش را در دفتری به نام «فریادنامه» می‌نوشت. او همچنین برای انقلاب شعر و شعار می‌ساخت که در راهپیمایی‌ها و نمازجمعه خوانده می‌شد؛ برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو، خمینی ای امام و الله اکبر خمینی رهبر.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.