stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 23882
  • 22 دی 1394 - 10:46
5

آخرین تصمیمات درباره پروژه پدیده شاندیز/بورس بازی‌های ویژه برای بالا بردن ارزش سهام پدیده

آخرین تصمیمات درباره پروژه پدیده شاندیز/بورس بازی‌های ویژه برای بالا بردن ارزش سهام پدیده

نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ حقوق بیت المال با بیان اینکه طبق مصوبه اخیر مدیریت پروژه پدیده شاندیز باید تغییر کند، گفت: ارزش سهام این پروژه با بورس بازی های ویژه و تبلیغات واهی به صورت حبابی افزایش یافته بود اما در حال حاضر مکانیزم بازار ارزش واقعی ان روشن می کند.

قلم | qalamna.ir :

پدیده+شاندیز

حسین معصوم با تاکید بر اینکه پروژه پدیده شاندیز واقعا در نوع خود پدیده بود، اظهار داشت: این پروژه فارغ از نام خود واقعا پدیده بود چرا که توانست با دور زدن قوانین و مقررات متعدد، پیشرفت فیزیکی داشته باشد و سهام فروشی هم کند.

وی درباره آخرین تصمیمات برای وضعیت پروژه پدیده شاندیز گفت: طبق آخرین تصمیمات قرار بر این است که مقامات محلی استانداری و دستگاه قضایی مسئول پیگیری مصوبه مربوط به پدیده شاندیز باشند. طبق این مصوبه هر چه زودتر باید نسبت به تغییر مدیریت این پروژه اقدام شود.  

نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ حقوق بیت المال با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی تنها دستگاهی بود که از ابتدا توانست به طور قاطع و مصرانه با این موضوع برخورد کند، ادامه داد: امیدواریم تصمیماتی که گرفته شده به نفع مردم باشد و  بتوانند از این مصوبه منتفع شوند.

معصوم با تاکید بر اینکه ارزش سهام پدیده شاندیز حبابی بیش نبود و از مبانی قانونی برخوردار نبوده است، افزود: به طور قطع ارزش سهام را بازار تعیین می کند و در سیستم اقتصاد آزاد، نظام اقتصادی است که ارزش واقعی این سهام را نشان می دهد.

وی ادامه داد: ارزش سهام پدیده را با سفته بازی و بورس بازی های ویژه و ابراز حساب های نادرست و تبلغات واهی بالا بردند و  واقعیت ارزش تولید و پروژه در نظام سرمایه گذاری روشن می شود و از این پس هم میزان عرضه و تقاضا در بازار ارزش واقعی آن را مشخص خواهد کرد.   /ایلنا

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.