stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 23825
  • 21 دی 1394 - 18:16
4

عمل امروز مهدی هاشمی ربطی به شکستگی پای او ندارد/ آیت الله برای ملاقات فرزندش به بیمارستان آمد

وکیل مهدی هاشمی توضیحاتی در مورد علت عمل جراحی موکلش ارائه کرد.

قلم | qalamna.ir :

سید وحید ابوالمعالی در مورد علت عمل جراحی مهدی هاشمی و وضعیت کنونی وی گفت:  پای مهدی هاشمی چند هفته قبل در حین ورزش آسیب دیده و می شکند و در خود بهداری اوین مورد مداوا قرار می گیرد و دیگر بابت شکستگی پا به بیمارستان های خارج از زندان مراجعه نمی کند اما در همان درمانگاه، آزمایش هایی از وی به عمل می آید که جواب آنها نگران کننده بود.

وکیل مهدی هاشمی ادامه داد: تشخیص پزشکان بهداری اوین این بود که وی باید مورد عمل تشخیصی قرار گیرد از این رو روز گذشته به شیوه آندوسکوپی و به صورت بی حسی مورد عمل تشخیصی قرار گرفت و بعد از نتایج عمل و تشخیص پزشکان، موکلم امروز به طور کامل بی هوش شد و در عمل جراحی صورت گرفته یک غده از بدن وی خارج شد و برای پاتولوژی به آزمایشگاه ارسال شد .

وی موضوع بیماری مهدی هاشمی را برای خانواده اش نگران کننده توصیف کرد و گفت: ما منتظر هستیم که جواب این آزمایش تا امشب و یا فردا صبح اعلام شود.

ابوالمعالی با بیان اینکه مهدی هاشمی در بیمارستان نیکان تهران بستری است، ادامه داد: اعضای خانواده وی برای ملاقات با او در بیمارستان حضور دارند و ماموران ویژه نیز در بیمارستان هستند و حتی روز گذشته که آیت الله هاشمی برای ملاقات با فرزندش به بیمارستان آمده بود مامور ویژه زندان اتاق را ترک نکرد.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.