stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 23693
  • 20 دی 1394 - 23:04
3

کسی که با رانت وارد مجلس شود، قطعا مردم را مد نظر قرار نخواهد داد

کسی که با رانت وارد مجلس شود، قطعا مردم را مد نظر قرار نخواهد داد

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان توجه به لیست های انتخاباتی جریان های سیاسی را برای انتخاب افراد، موثر دانست و گفت: کسانی باید انتخاب شوند که شجاع، مدیر، استکبار ستیز و از بطن مردم برخاسته باشند.

قلم | qalamna.ir :

 

قدرتعلی حشمتیان درباره فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با مردم شهرستان قم در خصوص دقت در انتخاب و توجه به لیست افراد، این مطلب را مطرح کرد.
وی افزود: با توجه به شرایط کشور باید مجلس شورای اسلامی آینده در راستای خواسته امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری و در کنار دولت تشکیل شود تا مشکلات کشور را در همه بخشها برطرف کند.
این فعال سیاسی اظهار داشت: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب همواره در زمان های مختلف هشدارها و توصیه های لازم را به مردم ارائه می دهند.
حشمتیان ادامه داد: درمقطع کنونی که دو انتخابات در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد توجه به لیست هایی که از سوی جریانات سیاسی ارائه می شود می تواند در انتخاب افراد موثر باشد.
رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان اضافه کرد: مردم باید افرادی را انتخاب کنند که شجاع، مدیر، استکبار ستیز و از بطن مردم برخاسته باشند و اگر فردی با پولهای کثیف و رانتهای گروههایی وارد مجلس شورای اسلامی شود، قطعا مردم را مد نظر قرار نخواهد داد .

 

photo_2016-01-10_22-58-10

حشمتیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی برخاسته از ارزشهای دینی و خون شهدا است، گفت: اگر افرادی که به مجلس وارد می شوند معتقد و متدین به نظام و انقلاب باشند در جهت رهنمودهای امام راحل و فرمایشات رهبری گام برخواهند داشت.
وی تصریح کرد: البته نمایندگانی که موفق به کسب آرای مردم می شوند نباید وکیل الدوله باشند و تنها نگاه آنها باید خواسته ها ملت و در جهت حل مسایل و مشکلات کشور باشد.
رهبر معظم انقلاب در سخنان ۱۹ دیماه جاری در دیدار با مردم قم گفته بودند: تک تک نمایندگان مجلس در شکل گیری حرکت و مواضع خانه ملت، دخیل هستند به همین علت، مردم همه استانها و شهرها، باید در انتخاب نمایندگان خود، کاملاً دقت کنند و در درستی انتخاب، به اطمینان برسند.
حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کرده بودند: البته شناخت کاملِ یکایک نامزدها، واقعاً دشوار است اما می توان با دقت در سوابق و مواضعِ کسانی که فهرستها و لیستهای انتخاباتی را ارائه می کنند، درباره لیستها تصمیم گرفت.
رئیس جبهه مستقلین واعتدالگرایان با توجه به بخش دیگری از فرمایشات رهبری در خصوص ایستادگی و بصیرت در عمل در برابر جبهه استکبار ، خاطر نشان کرد: فرمایشات ایشان در مناسبت های مختلف به عنوان چراغ راهی برای افزایش بصیرت و آگاهی مردم اثر گذار است و در آستانه انتخابات آینده این آگاهی می تواند در انتخاب افراد اصلح و خدمتگزار به نظام و ملت موثر باشد.
حشمتیان با اشاره به این بخش از فرمایشات رهبر معظم انقلاب که طبیعت انتخابات، دادن نفس تازه به ملت است، گفت: خوشبختانه در کشور ما همه ارکان نظام به صورت مستقیم و غیر مستقیم توسط مردم انتخاب می شوند.
وی اضافه کرد: شرکت در انتخابات در شرایطی که دشمنان انقلاب، خود را آماده کرده اند، می تواند نقش موثر داشته باشد و همدلی و همبستگی و حضور حداکثری مردم در انتخابات تمام نقشه های شوم دشمنان را باطل خواهد کرد.
این فعال سیاسی افزود: انتخابات ها عرصه حضور مردم را به جهانیان به نمایش می گذارند و هرچه این حضور پررنگ تر و باشکوه تر باشد در تمام مراودات داخلی و بین المللی کشور اثر گذار خواهد بود و بازدارنگی را برای کشور بوجود خواهد آورد.
رهبر معظم انقلاب در این باره نیز تصریح کرده بودند: طبیعت انتخابات دادنِ نفسِ تازه به ملت است؛ احساس مسئولیتِ مردم که در حضور در انتخابات جلوه گر می شود و دشمن را ناکام می گذارد از عناصر ماندگاری انقلاب است.
حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کرده بودند شرکتِ همگان در انتخابات موجب پایداری و تقویت نظام اسلامی، استمرار تأمین امنیت کامل، افزایش اعتبار و آبروی ملت در چشم جهانیان و باعث ابهّت جمهوری اسلامی ایران در نزد دشمنان می شود.
ایشان همچنین بیان داشته بودند که همه در انتخابات شرکت کنند؛ انتخابات برای این است که ماندگاری کشور تامین بشود و کشور در حصار امنیت کامل بماند./

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.