stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 234875
  • 16 بهمن 1399 - 12:19
1
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه :

۳۰ هزار سبد معیشتی به خانوارهای مددجو شهرستان کرمانشاه اهدا خواهد شد

۳۰ هزار سبد معیشتی به خانوارهای مددجو شهرستان کرمانشاه اهدا خواهد شد
کرمانشاه - قلمنا - مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : به مناسبت دهه مبارک فجر ۳۰ هزار سبد معیشتی به مددجویان شهرستان کرمانشاه اهدا می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

محسن رخصی گفت : این سبدهای حمایتی در ۴۵ روز از هشت صبح تا ساعت ۲۱ در مناطق پنج‌گانه شهرستان کرمانشاه و  به تفکیک خانوارهای یک تا پنج نفره به بالا به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و رعایت بهتر دستورالعمل های بهداشتی انجام می شود.

او بیان اینکه توزیع سبدهای معیشتی خانوارهای مددجو در سایر شهرستان ها پیش از این انجام شده است، گفت: سبدهای معیشتی کمیته امداد در بین تمامی خانوارهای مددجویی که کمک معیشت فروردین ماه را دریافت کرده اند توزیع خواهد شد.

او افزود: خانوارهای مددجو برای دریافت سبد معیشتی با در دست داشتن کد ملی سرپرست خانوار و کارت بانکی صندوق امداد ولایت می توانند به فروشگاه های طرف قرارداد توزیع این سبدهای کالا مراجعه کنند و از خانوارها می خواهیم برای جلوگیری از ازدحام جمعیت نوبتی که به آنها اعلام شده رعایت کنند.

وی در پایان یادآوری شد توزیع سبدهای معیشتی شرایط و نحوه توزیع سبد کالا و تاریخ مراجعات به خانوارهای مددجو اطلاع رسانی شده است، اما باوجود اطلاع رسانی برخی خانوارهای مددجو  در نخستین روز از توزیع سبدکالا توجهی به برنامه زمانبندی و تفکیک نفرات خانوارها نداشته و همین موضوع موجب ازدحام آنان در درب فروشگاه های طرف قرارداد شده است.

از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه حدود ۲۰۰ هزار نفر در قالب ۸۴ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد است.  

هشتگ: , , ,
  • خبرنگار دانشیار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.