stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 23310
  • 18 دی 1394 - 19:21
6

نفوذی‌ها و افراد نادان عامل حمله به سفارت عربستان هستند

نفوذی‌ها و افراد نادان عامل حمله به سفارت عربستان هستند

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران تاکید کرد: حمله به سفارت عربستان توسط نفوذی‌ها صورت گرفت و ممکن است برخی از افراد نادان نیز در آن شرکت داشته باشند.

قلم | qalamna.ir :

آیت‌الله محمد امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، ضمن محکومیت شهادت آیت‌الله نمر توسط دولت عربستان گفت: پس از جنایت عربستان صفوف در دنیا مشخص شد از یک طرف برخی از کشورهای مسلمان منطقه با این کشتار حجاج بی‌اعتنایی کردند.

قلم، وی ادامه داد: متأسفانه حکامی بر کشورهای منطقه حکومت می‌کنند که جوان و نادان هستند و با قصاوت کامل قلب کار می‌کنند، در حالی که گذشتگان آنان این گونه آشکارا فعالیت نمی‌کردند.

تولیت مدرسه عالی شهید مطهری با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های تروریستی به اسم اسلام اظهار داشت: این همه جنایت به دست کیست؟ این جنایات سه رکن دارد؛ رکن اول،‌ برنامه‌ریزی آنها به دست اسرائیل است. قدرتی که از این جنایات حمایت می‌کند، آمریکا است و کسی که به آنها پول می‌دهد، عربستان است.

امامی‌کاشانی با بیان اینکه حمله به سفارت عربستان در تهران و نمایندگی این کشور در مشهد محکوم است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنانی در رابطه با حمله به سفارت انگلستان گفته بودند که آن اقدام هم جرم است و هم خیانت. حمله به سفارت عربستان توسط نفوذی‌ها صورت گرفت و ممکن است برخی از افراد نادان نیز در آن شرکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در این ماجرا این دو گروه حضور داشتند، خاطرنشان کرد: گروهی که در پشت بود و ماجرا را رهبری می‌کرد، نفوذی‌ها بودند تا اقدام صورت بگیرد و دشمن سوء‌استفاده کند و البته آنها از آدم‌هایی نیز استفاده کردند که نادان بودند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: باید در جمهوری اسلامی ایران توجه داشت که چگونه رفتار باید کرد. این افراد جرم انجام داده‌اند و مجرمند و هم دولت و هم قوه‌قضاییه و هم مجلس شورای اسلامی این مسئله را گفته‌اند و مسئله در حال پیگیری است.

امامی کاشانی با بیان اینکه عربستان قبل از این ماجرا درصدد قطع رابطه با ایران بود ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران با آن کیان و عظمتش و ارتقای علمی، اخلاقی و اجتماعی و انسجام با آن اقدام مخالف است.

وی با یادآوری تلاش کنگره امریکا برای تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران بیان کرد: آنها  در هنگام مذاکرات خیلی کار کردند تا توافق نشود و حالا که وزیر امور خارجه و همکارانش آن همه زحمت کشیدند و خون‌دل‌ها خوردند و با حمایت‌های ملت ایران و هدایت‌های مقام معظم رهبری توافق بدست آمد، می‌خواهند برجام را بر هم بزنند و مشکل ایجاد شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به قطع رابطه چند کشور عربی با ایران پس از عربستان یادآور شد: من از برخی از کشورهای عربی تعجب می‌کنم شما که پول سعودی نیاز ندارید چرا همراهی می‌کنید.

امامی‌کاشانی خطاب به کنگره نیز عنوان کرد: شما که می‌خواهید مصوباتی علیه ایران تصویب کنید بدانید که دنیا با شما نیست و شما را همراهی نمی‌کند و میلیاردها نفر آمریکا، اسرائیل و عربستان را به دلیل جنایت‌هایی که انجام می‌دهند، نفرین می‌کنند.

وی اضافه کرد: ایران با این وزن و عظمتش علیه‌اش کار می‌کنند. بدون شک جمهوری اسلامی ایران برحق است،‌ بدون شک ولایت فقیه برحق است و شخص ولی‌فقیه هم برحق است پس اگر در داخل دلخوری وجود دارد باید آنها را کنار بگذاریم و در انتخابات به شکل منسجم شرکت کنیم و به ندای رهبری جواب بدهیم کسی که نسبت به این نظام کوتاهی کند یا در انتخابات شرکت نکند مورد لطف امام عصر نیست./ایلنا

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.