stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 23138
  • 17 دی 1394 - 1:36
2

دومین لیونل مسی از کره می‌آید!

“لی سئونگ وو” بازیکنی است که رکوردهای مسی را در لاماسیا شکسته است و در حال تبدیل به بهترین بازیکن جهان و جانشینی لیونل مسی است.

قلم | qalamna.ir :

1413523261833_.jpg

دیلی میل: وقتی رونالدینیو در بارسلونا بود، لیونل مسی ظهور کرد و در نهایت شماره ۱۰ را از رونالدینیو به ارث برد و در این تیم به بازیکن بزرگی تبدیل شد، طوری که خیلی‌ها او را بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا و لیگ اسپانیا می‌دانند. اما در صورتی که لیونل مسی به سال‌های پایانی فوتبال خود نزدیک شود، یک بازیکن کره‌ای قرار است جای او را بگیرد.

لی سئونگ وو، مهاجم ۱۸ ساله کره‌ای است که در آکادمی لاماسیا پرورش یافته است و یکی از جواهرات فوتبال جهان محسوب می‌شود، طوری که از هم اکنون بارسلونا روی او به عنوان مسی آینده حساب باز کرده است و قرار است به زودی وارد ترکیب بارسلونا شود.

او وقتی ۱۳ ساله بود توانست رکورد گلزنی لیونل مسی را که در لاماسیا بود بشکند و از همان موقع نگاه‌ها را به خود خیره کرد. وو بازیکنی است که می‌تواند به کابوس حریفان تیم ملی فوتبال کره جنوبی و بارسلونا تبدیل شود. محرومیت فیفا برای بارسلونا باعث شده بود تا او نتواند زودتر از این وارد تیم اصلی شود و به همین خاطر اکنون که محرومیت بارسلونا نیز به پایان رسیده است، لی سئونگ وو می تواند بارسلونا را همراهی کند.

در سال ۲۰۱۱ میلادی تیم نوجوانان بارسلونا برابر کره جنوبی با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد که وو در آن دیدار عملکرد خیلی خوبی داشت و از همان بازی به بعد مسئولان استعدادیاب بارسلونا او را به خدمت گرفتند.

لی سئونگ وو که لقب “مسی آسیا” را از آن خود کرده است به عنوان ستاره‌ای آینده‌دار در سال ۲۰۱۱ راهی آکادمی بارسا شد. او در لاماسیا پله‌های ترقی را یکی یکی پیمود و حالا آماده یک جهش بزرگ است. تکنیک بالا و شیوه حرکات لی شباهت زیادی به مسی دارد البته با این تفاوت که این جواهر کره‌ای راست پاست و مسی چپ پا.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.