stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 231068
  • 11 بهمن 1399 - 11:36
6

تسهیلات کرونایی در مرحله دوم به حوزه فرهنگ و هنر قزوین اختصاص یافت

تسهیلات کرونایی در مرحله دوم به حوزه فرهنگ و هنر قزوین اختصاص یافت
قزوین /قلم- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت:تسهیلات کرونایی در مرحله دوم پرداخت این وام‌ها به مبلغ ۲۲۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال به حوزه فرهنگ و هنر استان قزوین اختصاص یافت.
قلم | qalamna.ir :

قلم، محمد حسین اسماعیلی روز شنبه با اعلام این خبر، افزود: مرحله دوم اعطای تسهیلات کرونایی به فعالان و بنگاه‌های آسیب‌دیده حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در استان قزوین آغاز شده است و همچنان ادامه دارد و با توجه به روزهای پایانی سال، مشمولان واجد شرایط سریعا جهت ثبت نام اقدام کنند.

اسماعیلی افزود: پرداخت وام به مشاغل و صنوف فرهنگی و هنری در این مرحله بنگاه محور است و شامل آموزشگاه های هنری، موسسات فرهنگی و قرآنی، دفاتر زیارتی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت، موسسات مد و لباس، بنگاه های تئاتر و موسیقی و آتلیه های تجسمی، استودیوهای هنری و آموزشگاه های سینمایی است.
این مسوول گفت: در استان قزوین در این مرحله بالغ بر ۶۴۲ واحد فعال می‌شود که برای این واحدها پیامک ارسال شده است و ضرورت دارد در اولین فرصت برای ثبت نام اقدام کنند تا از این تسهیلات بهره مند شوند.
وی اظهار داشت:  این تسهیلات در استان قزوین به میزان ۲۲۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال بر مبنای مصوبات جلسه چهل و هشتم ستاد ملی مبارزه کرونا با موضوع حمایت از فعالیت‌ها و مشاغل غیردولتی به شدت آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا در بخش فرهنگ، هنر و رسانه از طریق پرداخت تسهیلات بانکی با کارمزد ۱۲ درصد اجرا خواهد شد.
اسماعیلی  ادامه داد: مشمولان دریافت این تسهیلات که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شده‌اند با مراجعه به سامانه کارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir می‌توانند نسبت به ثبت درخواست تسهیلات اقدام کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: کارشناسان معاونت‌های تخصصی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و نیز دفتر توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر وزارت ارشاد آماده پاسخگویی و راهنمایی در این زمینه هستند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.