stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 23086
  • 16 دی 1394 - 12:48
1

کفاشیان: برای برگزاری انتخابات در ۲۵ اسفند آماده‌ایم

نشست سالیانه هیاتهای فوتبال استانهای سراسر کشور با رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال آغاز شد.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن خیر مقدم به روسای هیاتهای فوتبال گفت: بحث اساسنامه هیاتهای فوتبال مورد بررسی قرار می‌گیرد و این اساسنامه در هیات رئیسه فدراسیون مورد تصویب قرار گرفته است.

وی گفت: هرساله کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی فوتبال تغییرات و اصلاحات را در قوانین و مقررات خود به وجود می‌آورند و تمامی فدراسیون‌های عضو نیز با توجه به این تغییرات، باید اصلاحات را در خصوص قوانین و مقررات در دستور کار خود قرار دهند. به همین ترتیب ما نیز این تغییرات را در مقررات خود به وجود آورده‌ایم. در واقع اساسنامه هیات‌های فوتبال که مورد تصویب هیات رئیسه فدراسیون نیز قرار گرفته را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا در مهلت ۱۰ روز آینده نظرات خود را به صورت مکتوب ارسال کنید تا پس از بحث و بررسی در صورت تصویب نهایی در هیات رئیسه، آن را اجرایی کنیم.

علی کفاشیان در ادامه افزود: بعد از برگزاری مجمع فدراسیون در تاریخ ۲۳ دی ماه و مطالبق با اساسنامه برای برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون دو ماه زمان نیاز داریم و فدراسیون فوتبال آمادگی این را دارد که در تاریخ ۲۵ اسفند ماه مجمع انتخاباتی را برگزار کند.

رئیس فدراسیون در ادامه گفت: از آنجایی که معرفی و ارائه برنامه‌ها از جمله حقوق حقه همه کسانی است که می‌خواهند در انتخابات حضور داشته باشند، لذا باید در یک فضای سالم و مطابق با قانون و بدون ایجاد فضای تخریبی، این فرصت به همه علاقمندان برای حضور در فدراسیون فوتبال داده شود و در نهایت این مجمع عمومی فدراسیون فوتبال است که تصویب نهایی را برای انتخاب رئیس فدراسیون خواهد گرفت و همه باید به تصمیم مجمع فدراسیون احترام بگذارند.

این نشست با حضور علی کفاشیان، رئیس فدراسیون، علیرضا اسدی، دبیر کل فدراسیون، مهدی تاج، نایب رئیس دوم و رییس سازمان لیگ برتر، شهاب الدین عزیزی خادم، عضو هیات رئیسه و کلیه روسای هیات های فوتبال از صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال آغاز شد.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.