stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 23044
  • 16 دی 1394 - 11:57
0

ایستادن سر کوچه دلیل یک قتل شد!

جوان ۳۵ ساله‌ای که در یک نزاع دسته‌جمعی، جوانی را به ضرب چاقو به قتل رسانده است، بعد از آن که با ارشاد و نصایح تلفنی قاضی ویژه قتل عمد، خود را تسلیم قانون کرد، ضمن اعتراف به جنایت، گفت: من علت و انگیزه وقوع نزاع را نمی‌دانم اما وقتی دیدم جوانی با همسرم مشاجره می‌کند، وارد درگیری شدم و دو نفر را با چاقو زخمی کردم.

قلم | qalamna.ir :

متهم این پرونده جنایی که صبح روز گذشته در شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مورد بازجویی قرار گرفته بود، درباره چگونگی وقوع جنایت به قاضی سیدجواد حسینی گفت: روز شنبه (۹۴٫۱۰٫۱۲) هنگامی که هوا تاریک شده بود داخل منزلم در خیابان حر ۴۶ مشغول استراحت بودم که سروصدایی از بیرون شنیدم. در همین حال نیز زنگ منزلم به صدا درآمد، وقتی به بیرون از حیاط رفتم کسی را ندیدم، اما سر کوچه بسکابادی ۲۱ جوانی از آشنایانمان را دیدم که با همسر و خواهرزنم درگیر شده بود. با سرعت به طرف آن‌ها رفتم و آن جوان را که «م» نام دارد بغل کردم و به سویی هل دادم. آن جوان داخل کوچه و به منزل یکی از بستگان همسرم رفت که با آن‌ها دوست بود.

او افزود: در این هنگام دو نفر از بستگان همسرم نیز بیرون آمدند و به کمک جوان ۲۰ ساله شتافتند که دیگری چماقی هم در دست داشت. من که اوضاع را این‌گونه دیدم، به داخل منزلم رفتم و با برداشتن چاقو دوباره به سوی آن‌ها حمله‌ور شدم. فقط به یاد دارم که دو نفر را که یکی از آن‌ها همان «م» جوان ۲۰ ساله بود، با چاقو زدم و سپس از محل گریختم.

متهم پرونده قتل در نزاع دسته‌جمعی ادامه داد: اول قصد درگیری نداشتم چون محکومیت دو سال حبس تعلیقی در دادگاه داشتم و می‌ترسیدم دوباره برایم پرونده‌ای تشکیل شود و آن دو سال زندان را هم تحمل کنم، اما وقتی او چماق برداشت، من هم چاقو به دست گرفتم. پس از آن هم چاقوی خون‌آلود را داخل خرابه‌ای که پشت منزلم قرار دارد، انداختم.

«گ» همسر متهم به قتل نیز که به اتهام شرکت در نزاع دسته‌جمعی بازداشت شده بود، درباره چگونگی ماجرا به قاضی حسینی گفت: کوچه محل زندگیمان حدود یک متر عرض دارد. آن روز من می‌خواستم وارد کوچه شوم که دیدم «م» سر کوچه ایستاده است. به او گفتم چرا اینجا ایستاده‌ای؟ او گفت به تو ربطی ندارد! که همین موضوع موجب جر و بحث بین ما شد. وقتی ما در حال مشاجره بودیم، خواهر کوچکترم «ک» نیز آمد و با «م» درگیر شد که در این لحظه «م» دستش را روی خواهرم بلند کرد. هنگامی که درگیری شروع شده بود، خواهر دیگرم نیز که از آنجا رد می‌شد، با ضربه شمشیر مجروح شد.

گزارش خراسان حاکی است: در پی اعترافات متهمان، مقام قضایی با صدور قرار بازداشت موقت، عامل اصلی این جنایت را در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار داد تا بررسی‌های بیشتری درباره چگونگی وقوع و علت نزاع انجام شود. این در حالی است که یکی دیگر از متهمان این پرونده نیز هنوز در مرکز درمانی بستری است.

سابقه خبر

نزاع مذکور، شنبه گذشته در منطقه شهرک شهیدباهنر مشهد رخ داد که طی آن جوان ۲۰ ساله‌ای به قتل رسید و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند.

بر اساس این گزارش، متهم اصلی پرونده که متواری شده بود، پس از تماس‌های تلفنی و ارشادهای قاضی ویژه قتل عمد، روز گذشته خود را تسلیم قانون کرد و مقابل میز عدالت نشست.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.