stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 230403
  • 09 بهمن 1399 - 18:50
2

بیش از ۱۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خوزستان کشف شد

بیش از ۱۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خوزستان کشف شد
خوزستان - فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این استان گفت: ۱۳۶ کیلو و ۸۷۵ گرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف شد.
قلم | qalamna.ir :

سردار سید محمد صالحی روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهارداشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد قاطع با توزیع کنندگان و خرده‌فروشان موادمخدر در راستای ارتقای احساس امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ به مدت سه روز در سطح استان خوزستان اجرا شد.

وی با بیان اینکه ۱۵۸ خرده فروش موادمخدر در این طرح شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شدند، افزود: ۵۱ کیلو و ۸۷۵ گرم انواع موادمخدر، هفت دستگاه ترازوی توزین مواد، ۱۰ حقه وافور و ۲ هزار و ۸۹ عدد انواع قرص غیرمجاز کشف و سه دستگاه خودرو توقیف شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان با کار اطلاعاتی یک قاچاقچی موادمخدر را با خودروی پژو ۴۰۵ در محور ارتباطی شهرستان هندیجان شناسایی و دستگیر کردند که در بازرسی به عمل آمده ۸۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی افزود: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

فرمانده انتظامی خوزستان در یکم بهمن ماه نیز از کشف ۱۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۴۸ کیلوگرم تریاک در محورهای ارتباطی ماهشهر و هندیجان خبر داده بود.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.