stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 230312
  • 09 بهمن 1399 - 14:41
3
رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان:

تابش: با هر نوع احتکار به شدت برخورد خواهد شد

تابش: با هر نوع احتکار به شدت برخورد خواهد شد
اصفهان_ رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان با اشاره به اینکه تأمین مایحتاج مردم همواره در اولویت بوده و در این زمینه همه توان خود را برای این امر به کار گرفته‌ایم، گفت: نظارت جدی برای این امر در سطح استان‌ها شدت گرفته و با هر نوع احتکار به شدت برخورد خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

عباس تابش ظهر پنجشنبه در جلسه تنظیم بازار استان اصفهان که در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه تأمین مایحتاج مردم همواره در اولویت بوده و در این زمینه همه توان خود را برای این امر به کار گرفته‌ایم، اظهار داشت: نظارت جدی برای این امر در سطح استان‌ها شدت گرفته و با هر نوع احتکار به شدت برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه نظارت بر روند عرضه کالا و همچنین کیفیت محصول ارائه شده توسط بازرسان وزارت صمت، وزارت بهداشت، سازمان تعزیرات حکومتی و دیگر نهادهای نظارتی انجام می‌شود، اضافه کرد: برای تشدید نظارت‌ها سامانه برخط بین این نهادها راه‌اندازی شده با هر گونه تخلف در کمترین زمان ممکن برخورد شود.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان با تاکید بر اینکه برخورد جدی با تخلفات با هدف جلوگیری از افزایش تخلف انجام می‌شود، اضافه کرد: از سویی باید ارتباط سازنده بین جهاد کشاورزی و سازمان صمت برای تسریع در تأمین نیازهای بازار ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پنج میلیون تن کالا در بنادر کشور انبار شده است، ادامه داد: بر این اساس به لحاظ پشتوانه کالا هیچ مشکلی نداریم و این کالاها برای خرید شب عید نیز کفایت می‌کند.

تابش با اشاره به امتیازدهی سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان به شرکت‌های مختلف گفت: امسال سه شرکت استان اصفهان به ویژه شرکت هلدینگ پارش پندار نهاد به‌عنوان شرکت‌های برتر در شاخص در رعایت حقوق مصرف کنندگان انتخاب شده‌اند.

هشتگ: , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.