stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 230269
  • 09 بهمن 1399 - 13:04
1

اتلتیکومادرید و تیکی تاکا

اتلتیکومادرید و تیکی تاکا

اتلتیکومادرید بیش از دیگر تیم های لالیگا گل هایش را با پاس های متعدد به ثمر رسانده است.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکومادرید در لالیگا حکمرانی می کند و در ۱۴ بازی اخیر ۱۳ پیروزی به دست آورده است. این تیم در ۱۸ دیداری که انجام داده ۴۷ امتیاز کسب کرده است. زمانی که روخی بلانکو در کسب امتیازها پیشرفت می کند در بازی اش نیز آن را نشان  می دهد. تیم دیگو پابلو سیمئونه متحول شده و سبک بازی اش تغییر کرده است.

سرمربی آرژانتینی به دنبال قدرتمندتر کردن بازیکنانش است و می داند بهترین گزینه برای کار کردن با توپ در نزدیکی محوطه جریمه لوییس سوارس است. با این حال این تغییر از دروازه آغاز شده است یعنی از اوبلاک و تا خط حمله ادامه پیدا می کند. دروازه‌بان اسلوونیایی اکنون دیگر به دنبال ارسال های بلند متعدد نیست و اگر ریسکی وجود نداشته باشد به مدافع های تیم کمک می کند. دروازه‌بان اتلتیکو گفت: نحوه تغییر سبکمان را دوست دارم‌. اکنون تلاش می کنیم بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و من می توانم بازی با توپ بیشتری داشته باشم. همه دوست داریم به توپ ضربه بزنیم و من هم از بازی با پا لذت می برم. 

بهترین نمونه برای نشان دادن سبک جدید روخی بلانکو گل دوم این تیم برابر والنسیاست که شاگردان سیمئونه با این گل از حریف پیش افتادند. در یک همکاری تیمی که از دفاع شروع شد پس از رد و بدل شدن ۱۰ پاس، گل دوم توسط لوییس سوارس به ثمر رسید. این پاس کاری از ارموسو شروع شد و تا ژائو فلیکس ادامه پیدا کرد. اتلتیکو یکی از بزرگترین تیم هاست که تغییر سبک به نفعش شده است. 

به نوشته آدرین باریوس در اوپتا، قرمز و سفیدپوشان در لالیگا بیش از دیگر تیم ها گل هایشان با ۱۰ یا پاس بیشتری به ثمر رسیده است. هفت گل اتلتیکو از طریق مالکیت توپ طولانی به ثمر رسیده اند که در این آمار از بارسلونا (یک گل) و رئال مادرید (سه گل) برتری دارند. شاگردان سیمئونه در پنج فصل اخیر از طریق مالکیت توپ طولانی گل های بیشتری به ثمر رساندند. 

یک نمایش کامل از اتلتیکو جدید که هر بار آمار بهتری ثبت می کند و به توانمندی هایش در با بازی با توپ اضافه می کند بدون اینکه برتری هایش را در خط دفاع و قدرت بلاک کردنش را از دست بدهد. بهترین نمونه این است که روخی بلانکو، پیچیچی لالیگا (برترین گلزن) را در اختیار دارد (سوارس تاکنون ۱۲ گل به ثمر رسانده است) و سامورا لالیگا (بهترین دروازه‌بان) در این تیم بازی می کند (اوبلاک در ۱۸ بازی تنها هشت گل دریافت کرده است). این یک جایزه برای شجاعت سیمئونه است که از سبک معمولش خارج شد و به خیلی ها نشان داد سرمربی که مدت هاست در نیمکت یک تیم حضور دارد زمان خوبی است تا سبکش را عوض کند و توانایی هایی جدیدی به گروهش اضافه کند تا تیمش به پیشرفتش ادامه دهد. 

انتهای پیام 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.