stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 230150
  • 09 بهمن 1399 - 11:33
2
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

مطالبات کارگران تا پایان سال پرداخت شود

مطالبات کارگران تا پایان سال پرداخت شود
هرمزگان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر پرداخت مطالبات و حقوق معوقه کارگران استان تا پایان سال تاکید کرد.
قلم | qalamna.ir :

علی رئوفی در نشست کمیسیون کارگری استان که در منطقه ویژه اقتصادی برگزار شد، با تاکید بر ضرورت پیگیری و حل مشکلات کارگری استان افزود: با توجه به نزدیک شدن به ماه پایانی سال و مشکلات معیشتی کارگران، شرکت ها و بنگاههای اقتصادی استان نسبت به پرداخت مطالبات، حقوق، مزایا، عیدی و حق بیمه کارگران مجموعه خود اقدام کنند.

در این نشست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان نیز گفت: با وجود شیوع کرونا و مشکلات و چالش هایی که در حوزه کارگری کشور و به تبع آن استان بوجود آمد اما روند تولید در استان متوقف نشد که این امر نشان از تلاش و همت بالای کارگران و مدیران بنگاههای اقتصادی دارد.

هادی ابراهیمی بر عدالت مزدی کارگران تاکید و اضافه کرد: شرکتهای مستقر در مناطق ویژه و پیمانکاری ملزم به اجرای طرح طبقه مشاغل و تاییدیه صلاحیت ایمنی از اداره کل تعاون و کار هستند.

وی خواستار رعایت اجرای قوانین و مقررات بویژه در حوزه ایمنی، آموزش و آگاهی بخشی به کارگران و کارفرمایان در خصوص رعایت مسایل ایمنی و دارا بودن گواهینامه ایمنی در بنگاههای اقتصادی شد.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.