stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 230145
  • 09 بهمن 1399 - 11:25
1
مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس:

همکاری دانشگاه ، توسعه شهر خلاق را شتاب می بخشد

همکاری دانشگاه ، توسعه شهر خلاق را شتاب می بخشد
هرمزگان-مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس با بیان این مطلب افزود :دانشگاه ها ، ضلع اصلی شهر خلاق بندرعباس اند و همکاری و همراهی دانشگاهیان ، ما را برای رسیدن به اهداف شهر خلاق ، یاری می دهد .
قلم | qalamna.ir :

احمد پایداردر نشست با رئیس دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان و رئیس اداره پژوهش و فناوری این دانشگاه با اشاره به چگونگی پیوستن شهر بندرعباس به شبکه جهانی شهرهای خلاق یونسکو، ظرفیت های فرهنگی ، اجتماعی ، هنری و اقتصادی مرکز استان هرمزگان را قابل توجه خواند و گفت :رونق کسب و کار کارآفرینان حوزه صنایع دستی و آیین های فاخر سنتی بندرعباس از اهداف اصلی مرکز خلاقیت شهرداری است و این مرکز با افتخار از دانشگاهیان و مفاخر برای گسترش این حوزه ، دعوت می کند .

وی بیان داشت :دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان از جمله مراکز مهم علمی است که می تواند برای سرعت بخشیدن به تحقق اهداف شهر خلاق ، پیشرو باشد .

مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس اظهار امیدواری کرد :طرح های مشترک شهرداری بندرعباس و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان ، در میان مدت بتواند در تحقق این اهداف ، تاثیر گذار باشد .

در این نشست ، “مهدی میرزاده کوهشاهی” رئیس دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان پیوستن شهر بندرعباس به شبکه جهانی شهرهای خلاق یونسکو را فرصتی برای گسترش دانش ، معرفی جهانی بندرعباس ، رونق کسب و کار و توسعه گردشگری شهر خلاق دانست و آمادگی این دانشگاه را برای همکاری همه جانبه در راستای توسعه پایداری شهری بر مبنای مشارکت دانشگاهیان ، فرهنگیان ، شهروندان و اصحاب فرهنگ و هنر اعلام کرد . “سلمان کمالی زاده” رئیس اداره پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان نیز از پژوهش و کار علمی و تحقیقاتی بعنوان زیر بنای توسعه یاد کرد و گفت : این اداره با بهره گیری از خلاقیت دانشجویان و پژوهشگران دانشگاهی آمادگی دارد طرح های مشترک خلاقانه را برای پیشبرد اهداف شهر خلاق بندرعباس به ویژه در زمینه گسترش صنایع دستی و هنرهای بومی ، اجرا کند . اجرای طرح های تحقیقاتی مشترک و امضای تفاهمنامه همکاری از جمله مصوبات این نشست بود .

شهر بندرعباس، پارسال به شبکه جهانی شهرهای خلاق یونسکو در حوزه صنایع دستی و آیین های سنتی پیوست.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.