stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 230125
  • 09 بهمن 1399 - 11:04
0

مورینیو: اگر رفتار کلوپ را کنار خط انجام دهم محرومم می‌کنند

مورینیو: اگر رفتار کلوپ را کنار خط انجام دهم محرومم می‌کنند

سرمربی تاتنهام عنوان کرد داورها رفتار متفاوتی با یورگن کلوپ دارند و با او مهربانانه رفتار می‌کنند.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا  و به نقل از دیلی میل، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام پیش از دیدار حساس تیمش برابر لیورپول به انتقاد از نحوه برخورد داورها با خود و یورگن کلوپ پرداخت و گفت: داورها رفتار متفاوت و مهربانانه ای با یورگن کلوپ دارند. حرکاتی که کلوپ در کنار خط انجام می دهد را من نمی توانم انجام دهم و اگر این کار را بکنم محروم می شوم و با جریمه روبرو خواهم شد. من الان یاد گرفتم چطور آرام باشم و رفتار آرامی را کنار خط داشته باشم.

مصدومیت سرخیو رگیلون قبل از این دیدار باعث شده است تا تاتنهام نیز با مشکلات دفاعی زیادی قبل از این دیدار روبرو باشد و مورینیو مجبور است تا تغییر و تحولات زیادی را در تیم خود ایجاد کند. این در حالی است که لیورپول نیز با همین مشکلات دست و پنجه نرم می کند و ۴ بازی پیاپی است که در لیگ برتر به برد نرسیده است.

مورینیو در پایان گفت: هر دو تیم بازیکنانی را از تست دادند که باری آنها مهم بودند ولی من هیچ وقت لیورپول را دست کم نمی گیرم و می دانم آنها تیم بزرگی هستند و به دنبال پایان نتایج بد. با هر آنچه در اختیار داریم در این دیدار به میدان خواهیم رفت تا بتوانم حریف را غافلگیر کنیم.

احتمال دارد بن دیویس، تانگانگا و موسی سیسوکو در این دیدار به جای بازیکنان مصدوم خط دفاعی به کمک تیم تاتنهام بیاید تا این تیم بتواند شکست یک بر صفر در بازی رفت برابر لیورپول را جبران کند.

انتهای پیام

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.