stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 230065
  • 09 بهمن 1399 - 9:51
1
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد؛

ایجاد اشتغال برای ۱۱۰۰ مددجو از طریق راهبری شغلی

ایجاد اشتغال برای ۱۱۰۰ مددجو از طریق راهبری شغلی
مرکزی_مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از ایجاد اشتغال برای ۱۱۰۰ مددجو از طریق راهبری شغلی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

مجید مومنی گفت: با اجرای طرح راهبران شغلی در استان، تعداد ۱۱۰۰ مددجو از طریق طرح جدید راهبری شغلی با اعتبار ۴۱ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان مشغول به کار شدند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین راهکارهای این نهاد برای توانمندسازی مددجویان ایجاد اشتغال است، افزود: طرح راهبران شغلی گام مهمی جهت ایجاد اشتغال پایدار و کسب ‌و کار موفق برای مددجویان است.

مومنی بابیان اینکه در حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، مددجویان بعد از استعداد سنجی و مشاوره شغلی و ارائه تسهیلات، وارد چرخه اشتغال می‌شوند، تصریح کرد: در همین خصوص مددجویانی که نیازمند آموزش هستند پس از فراگیری برخی مهارت‌ها وارد بازار کار می‌شوند.

وی افزود: با اجرای طرح راهبران شغلی در استان، تعداد ۱۱۰۰ مددجو  از طریق طرح جدید راهبری شغلی با اعتبار ۴۱ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان مشغول به کار شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان تصریح کرد: در طرح راهبران شغلی، فردی که از او بانام هدایتگر و راهبر شغلی یاد می‌شود در واقع فعال اقتصادی و کارآفرینی است که در یک عرصه خاص تولیدی مشغول فعالیت است که پس از تائید صلاحیت فردی و حقوقی، زمینه همکاری کمیته امداد با وی فراهم می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی اضافه کرد: مددجو پس از دریافت تسهیلات زیر نظر راهبر شغلی اقدام به تولید محصول خواهد کرد و به‌ نوعی به ‌عنوان زیر مجموعه فرد کارآفرین مشغول فعالیت خواهد شد و از مزیت‌های این طرح تضمین خرید محصول تولیدی مددجو توسط راهبر شغلی است و مددجو دغدغه بازاریابی و فروش محصول خود را نخواهد داشت.

این مقام مسئول در پایان گفت: از کارآفرینان و صاحبان مشاغل و ایده‌های نو در استان دعوت می‌کنیم در صورتی‌ که طرح‌های برای اشتغال پایدار دارند به کمیته امداد مراجعه کنند تا پس از تأیید طرح‌ها، نسبت به معرفی آن‌ها به مددجویان به‌عنوان رهبر شغلی اقدام شود.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.