stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 229997
  • 09 بهمن 1399 - 1:40
1

۱۰ هزار و ۵۱ فرصت شغلی در اسلامشهر ایجاد شده است

۱۰ هزار و ۵۱ فرصت شغلی در اسلامشهر ایجاد شده است

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر با اشاره به پرداخت ۲۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا در این شهرستان گفت: از ابتدای سال جاری ۱۰هزار و ۵۱ فرصت شغلی در اسلامشهر ایجاد شده است.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری اسلامشهر اظهار داشت: در برش شهرستانی سال جاری برای اسلامشهر ایجاد ۱۰ هزار و ۸۶ شغل اختصاص یافته که ۹۹ درصد سهمیه شهرستان محقق شده است.

وی خواستار فعالیت جهادی مدیران ادارات در دو ماه پایانی سال در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید گفت: در شرایطی که کشور با جنگ اقتصادی و تحریم‌های بی سابقه مواجه است، ایجاد اشتغال و حمایت از تولید در شرایط قابل قبولی قرار دارد.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه وضع ۸۰۲ تحریم علیه ملت ایران در سه سال گذشته، تولید و اشتغال کشور را هدف گرفته بود، افزود: خوشبختانه واحدهای صنعتی و تولیدی کشور مشغول فعالیت هستند و بعضاً شاهد افزایش ظرفیت تولید در برخی واحدها هستیم که بیانگر کارآمدی و توانمندی نظام اسلامی و دولت است.

وی با اشاره به پرداخت ۲۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا گفت: پیگیری‌های لازم جهت پرداخت تسهیلات به سایر افرادی که در سامانه کارا ثبت نام کردند، انجام می‌شود.

مرسلپور از ثبت ۱۰۵ طرح جهت دریافت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر شهرستان خبر داد و گفت: در مجموع ۷۳ مورد از این طرح‌ها تأیید و جهت دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند که تا امروز تسهیلات ۱۸ مورد از این طرح با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان پرداخت شده است.

فرماندار اسلامشهر گفت: بر اساس آمار اخذ شده از سامانه رصد اشتغال وزارت کار، از ابتدای سال جاری تا ۱۵ دی ماه ۱۰ هزار و ۵۱ فرصت شغلی در شهرستان ایجاد شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.