stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 229854
  • 08 بهمن 1399 - 14:48
1
اصفهان - کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان:

حاکمیت جو پایدار بر روی استان تا بعد از ظهر فردا/ بارش‌های خوبی تا ۳۰ بهمن پیش‌بینی نشد

حاکمیت جو پایدار بر روی استان تا بعد از ظهر فردا/ بارش‌های خوبی تا ۳۰ بهمن پیش‌بینی نشد
اصفهان_ کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: بارش‌های خوبی تا ۳۰ بهمن در اصفهان پیش‌بینی نشده است و تنها در روزهای پایانی هر هفته نابسامانی اندک جوی داریم.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الله علی‌عسگریان با اشاره به بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر حاکمیت جو پایدار بر روی تا بعد از ظهر فردا بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی به صورت افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی شده است.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: بر این اساس تا بعد از ظهر فردا همچنان انباشت آلاینده‌ها در کلانشهر اصفهان و مناطق مرکزی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از بعدازظهر فردا تا اواخر روز شنبه فعالیت جوی در استان اصفهان صورت می‌گیرد، تصریح کرد: بر این اساس بارش‌هایی را نیز در مناطق غرب و جنوب استان خواهیم داشت.

علی‌عسگریان با بیان اینکه در روز شنبه وزش باد شدید در همه نقاط استان پیش بینی می‌شود، اضافه کرد: این وزش باد کیفیت هوا را در شهر اصفهان بهبود می‌بخشد.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوا بین دو تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد، ادامه داد: در این بازه زمانی دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات به ترتیب به ۱۷ و منفی دو درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان افزود: طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای هوای منفی هشت درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان اصفهان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان بهمن ماه بارش‌های خوبی را در استان نخواهیم داشت، اضافه کرد: نقشه‌ها نشان می‌دهد که تا ۳۰ بهمن تنها در روزهای پایانی هر هفته نابسمانی اندک جوی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.