stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 229848
  • 08 بهمن 1399 - 17:45
1

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان انتخاب شد
اصفهان_ مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان با حضور رئیس فدراسیون ورزش کارگری برگزار و قاسم ستاری‌ برای ۴ سال آینده به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.
قلم | qalamna.ir :

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان ظهر امروز با حضور رئیس و دبیر فدراسیون ورزش کارگری، مدیرکل ورزش و جوانان و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و اعضای مجمع انتخاباتی در سالن سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

در این دوره از انتخابات داوود اتحادی، اسماعیل پناهنده، مهدی حکیمیان، قاسم ستاری فریدی و وحید طاهری نیک‌بختی به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کرده بودند که در این میان طاهری نیک‌بختی در مجمع انتخاباتی حضور نیافت و عدم حضور وی به منزله انصراف تلقی شد و داوود اتحادی و مهدی حکیمیان نیز به نفع ستاری‌فریدی انصراف دادند.

در پایان رأی‌گیری، قاسم ستاری‌ و اسماعیل پناهنده از مجموع ۲۱ رأی مأخوذه هر کدام ۱۰ رأی به خود اختصاص دادند و یک رأی سفید اعلام شد تا این انتخابات به دور دوم بکشد. در دور دوم رأی‌گیری ستاری‌ با کسب ۱۱ رای برای ۴ سال به عنوان رئیس هیئت ورزش کارگری استان انتخاب شد و اسماعیل پناهنده نیز در دور دوم ۱۰ رأی به دست آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پس از انتخاب ستاری‌فرید به عنوان رئیس جدید هیئت ورزش‌های کارگری استان، گفت: امیدوارم ایشان در راستای برنامه‌ها و اهدافی که تدوین کرده موفق باشد و بتواند برنامه‌های خود را اجرایی کنند. ورزش کارگری برای اداره‌کل ورزش و جوانان استان اهمیت بالایی دارد و رئیس هیئت می‌تواند روی کمک اداره‌کل ورزش و جوانان حساب ویژه‌ای باز کند.

سیدمحمد طباطبایی با تمجید از عملکرد جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری، خاطرنشان کرد: شخصیتی در رأس فدراسیون ورزش کارگری قرار دارد که با برنامه و استراتژی عمل می‌کند. اداره‌کل ورزش و جوانان به عنوان یک یار در کنار فدراسیون و هیئت ورزش کارگری استان اصفهان عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.