stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 22981
  • 16 دی 1394 - 0:14
2

مسی، نیمار و هازارد در صدر ارزشمندترین بازیکنان جهان

پایگاه آماری CIES فهرست ارزشمندترین بازیکنان فوتبال جهان را منتشر کرد.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از ساکرنت، پایگاه اطلاعاتی مربوط به اتحادیه فوتبال اروپا CIES در جدیدترین آمار خود فهرست ۲۰ بازیکن ارزشمند فوتبال جهان را مشخص کرد که در این فهرست نام لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا در صدر قرار دارد. پس از این بازیکن نیمار، ادن هازارد و کریستیانو رونالدو در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

بر اساس اعلام این مرکز، لیونل مسی فوق ستاره تیم فوتبال بارسلونا ارزشمند‌ترین بازیکن جهان است و قیمتی که برای این ستاره آرژانتین‌ اعلام شده بین ۲۵۵٫۳ میلیون‌ یورو است.

نکته جالب این است که ادن هازارد ارزشمندتر از کریستیانو رونالدو در این رده‌بندی قرار گرفته است. سن کمتر هازارد یکی از عواملی بوده است که باعث شده ارزش او در مقایسه با رونالدو در بازار نقل و انتقالات بیشتر باشد؛ هر چند او در چند ماه اخیر افت فاحشی کرده است. او فصل گذشته به عنوان برترین بازیکن لیگ برتر شناخته شد تا بعد از اینکه این افتخار را در لیگ فرانسه کسب کرد در لیگ انگلیس نیز کسب کرده باشد.

بعد از هازارد، نام کریستیانو رونالدو ۳۰ ساله در این رده‌بندی در رتبه چهارم دیده می‌شود.

در این لیست، سه بازیکن از بارسلونا، پنج بازیکن بازیکن از رئال مادرید، پنج بازیکن از چلسی و هفت بازیکن از تیم‌های آرسنال، لیورپول، منچستر سیتی و تاتنهام به چشم می‌خورد.

توانایی‌ها و مهارت‌های فردی، مدت قرارداد، سن بازیکنان، عناوین به دست آمده و باشگاه‌های بازیکنان در این رتبه‌بندی تاثیرگذار بوده است.    گندم‎گون

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.