stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 229726
  • 08 بهمن 1399 - 14:10
0
آصفری:

کادر مجرب، ماهر و دلسوز، کم و کاستی های دیگر را می پوشاند

کادر مجرب، ماهر و دلسوز، کم و کاستی های دیگر را می پوشاند
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: کادر مجرب، ماهر و دلسوز، کم و کاستی های دیگر را می پوشاند.
قلم | qalamna.ir :

دکتر محمد حسن آصفری در بازدید از بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک بیان کرد: با اینکه این بیمارستان در حال حاضر در ساختمان قدیمی مشغول به ارائه خدمت است، اما داشتن کادری مجرب و دلسوز و ارائه خدمات عالی از نقاط مثبت این مرکز است.
وی افزود: این مرکز درمانی و آموزشی یکی از قدیمی ترین بیمارستان های شهر اراک، استان مرکزی و حتی غرب کشور است و مدت زیادی از عمر مفید آن می گذرد، اما با وجود فرسودگی در برخی از نقاط و دستگاه های آن، کارکنان و پرسنل با جان و دل در حال ارائه خدمت به همنوعان خود هستند و این جای تشکر و قدردانی دارد.

آصفری تاکید کرد: در طول زمان دستگاه ها و بخش های گوناگون این مرکز، نوسازی و تجهیز شده است که امیدواریم با تکمیل پروژه بیمارستان جدیدالاحداث، دیگر مشکل فیزیکی و فضا را نداشته و کادر درمان بتوانند خدمات درخور و شایسته ای را به مردم ارائه دهند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به قاچاق دارو در کشور اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از این اتفاق، نیاز است که  ارز را مدیریت کرده و نظارت بیشتری بر این موضوع صورت گیرد.

آصفری افزود: در صدد هستیم که بتوانیم این اعتبار را در اختیار بیمه‌ها قرار دهیم که این کار نیاز به زیرساخت هایی داشته و لازم است که مجموعه داروخانه‌ها و مجموعه پزشکان و مطب ها و بیمه‌ها به صورت آنلاین(اینترانت) با یکدیگر در ارتباط باشند.

وی تصریح کرد: اگر مصرف داروها ساماندهی شود، از قاچاق جلوگیری شده و هدف این است که داروها به دست نیازمندان برسد نه به دست افراد سودجو.

آصفری در پایان اظهار کرد: کمیسیون تلفیق موافقت کرده است که از ۸ میلیارد دلار که برای بحث‌های مختلفی از جمله هدفمند کردن یارانه‌ها در نظر گرفته شده، دو و نیم میلیارد دلار برای موضوع دارو اختصاص داده شود تا بتوان داروی مورد نیاز مردم را وارد کشور کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.