stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 22972
  • 15 دی 1394 - 19:51
8

دبیر کل پیشگامان اعتدال پیشنهاد کرد: کمپین “تا سرنگونی آل سعود به حج نمی روم”

دبیر کل جبهه گفتمانی پیشگامان اعتدال در سخنانی در جمع اعضای کمیته های اجرایی این مجموعه، با محکوم نمودن آل سعود و اعدام شیخ نمر، انتقادات تندی به حاکمان کشورهای عربی کرد و تصمیم قطع روابط میان ریاض _ تهران را نیز برای جامعه ایران اسلامی پر برکت خواند.

قلم | qalamna.ir :

محمد کاسبان با تحلیلی تاریخی نسبت به روابط اعراب با ایران گفت: عربستان تا کنون به این حد در برابر عظمت ملت ما گستاخ نبود و حالا فرصتی فراهم آمده تا تسلط جمهوری اسلامی بر خاورمیانه بیش از پیش عیان شود و پاسخ حماقت های آل سعود با تصمیمات بهینه نخبگان و دولت داده شود.

کاسبان همچنین از حرکت عده ای خودسر در تعرض به کنسولگری و سفارتخانه عربستان انتقاد کرد و افزود: در شرایطی که روند محکومیت حاکمان عربستان، موجی فزاینده به خود گرفته بود، متأسفانه بی درایتی برخی باعث شد، مظلومیت شیعه در ماجرای اعدام شیخ نمر مستتر شود و موج ضد سعودی مکتوم بماند.

دبیر کل پیشگامان اعتدال در ادامه حکومت عربستان را حاکمیتی خودکامه و فاسد دانست و به حکام آنها هشدار داد: هرگز خود را در حد و اندازه شیرمردان دلیر ایرانی ندانند که به تعبیر مقام معظم رهبری، اگر آمریکا شیطان بزرگ است، بعضی کشورهای اطراف ما شیطانک های کوچک و حقیرند که در صورت رویارویی نظامی با ایران از جغرافیای جهان حذف می شوند.

وی در هشداری دیگر به آل سعود عنوان کرد: از رأفت و متانت ایرانی سوء استفاده نکنید و بدانید خشم ملت ایران مهار ناشدنی است و مراقب رفتار و گزافه گویی هایتان باشید.
این فعال سیاسی همچنین پیشنهاد داد: برای انزوای بیشتر عربستان در منطقه کارگروهی ویژه در وزارت خارجه پیگیر انسجام متحدان ایران باشد و به هیچ وجه دولت در برابر کم خردی حکام سعودی، عقب نشینی نکند.

دبیر کل پیشگامان اعتدال همچنین با اشاره به میلیون ها دلار درآمد ناشی از سفر حجاج ایرانی به سرزمین وحی، پیشنهاد تحریم حج از سوی مراجع عظام شیعی برای صیانت از حقوق شهروندان کشورمان در برابر بی درایتی برگزارکنندگان این گردهمایی بزرگ را ارائه داد و از حاضران در جلسه خواست تا در فضای مجازی به کمپین تحریم حج تا اطلاع ثانوی با عنوان:  ” تا سرنگونی آل سعود به حج نمی روم ” بپیوندید.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.