stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 229694
  • 08 بهمن 1399 - 13:51
1

۳ کار روزمره برای افزایش بهره‌وری

قلم | qalamna.ir :
گروه جامعه: آمادگی‌ای که شب ها برای روز آینده انجام می‌دهید، تأثیر زیادی در موفقیت شما خواهد داشت. ما چندین بار در مورد اهمیت تفکر روی کاغذ هنگام تعیین هدف و تهیه یک برنامه روشن برای آینده صحبت کرده‌ایم و این دقیقاً همان کاری است که می‌خواهیم هنگام آماده شدن برای روز آینده انجام دهیم.

همیشه روی کاغذ فکر کنید
یک کاغذ بردارید و هر آنچه را که قصد انجام آن را دارید، بنویسید. همه چیز، حتی برنامه‌های خود را برای خوردن یک ناهار و تمرین سالم، شامل شام برای خود و خانواده، همه جزئیات را در آن بگنجانید.سپس با پرسیدن از خود این برنامه را مرتب کنید: “اگر من امروز فقط می‌توانم در این لیست یک کار انجام دهم، کدام یک از این کار‌ها خواهد بود؟ “اگر فقط می‌توانم دو کار انجام دهم کدامیک دوم و یا سوم خواهد بود؟ و سپس وقتی صبح اولین کار را شروع می‌کنید، با شماره یک شروع کنید و خود را نظم دهید تا وظیفه شماره یک خود را انجام دهید تا آن کار تکمیل شود. سپس به شماره دو بروید.

 ایمیلتان را صبح چک نکنید
اگر ایمیل‌های خود را اول صبح برررسی کنید، خارج شدن مسیر برایتان آسان‌تر خواهد شد. چرا که این فقط با یک ایمیل شروع می‌شود و قبل از اینکه آن را بشناسید، چند ساعت را صرف آن می‌کنید و هنوز کار شماره یک خود را شروع نکرده‌اید.تلفن خود را از خود دور کنید یا خاموش نگه دارید تا از مهمترین کارتان غافل نشوید.روی مهم‌ترین کار خود در روز تمرکز کنید، روی آن کار کنید تا کامل شود و سپس می‌توانید ایمیل و سایر پیام‌های خود را چک کنید و اگر خواستید به آن‌ها پاسخ دهید.

 شب قبل لیست کار‌های خود را بنویسید
روش نهایی برای اطمینان از اینکه روز بعد یک محصول مثمر ثمر دارید، تهیه این لیست از اهداف و وظایف در شب قبل است.توانایی شما در تهیه برنامه‌های خوب قبل از اقدام معیار سنجش صلاحیت کلی شماست. هرچه برنامه بهتری داشته باشید، آسان‌تر است که بر تعلل غلبه کنید، شروع کنید و سپس ادامه دهید.با یادداشت کردن اهداف خود قبل از خواب، به چیز‌هایی فکر می‌کنید که باید انجام دهید و خود را از نظر ذهنی برای انجام آن‌ها قبل از بیدار شدن صبح روز بعد آماده می‌کنید.وقتی هر روز از قبل برنامه‌ریزی می‌کنید، لیست خود را بر اساس اولویت تنظیم کنید و به برنامه خود پایبند باشید، چرا که کارهایتان سریع‌تر و روان‌تر از هر زمان دیگری پیش می‌رود و در نتیجه، احساس قدرت و صلاحیت بیشتری خواهید کرد و در این میان, ممکن است کار‌های شما سریع‌تر از آنچه فکر می‌کنید انجام شود و در نهایت، شما غیر قابل توقف خواهید شد.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.