stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 229685
  • 08 بهمن 1399 - 13:40
0

تولید مسکن باکیفیت بالا در شهر اندیشه برنامه‌ مهم شرکت عمران است

تولید مسکن باکیفیت بالا در شهر اندیشه برنامه‌ مهم شرکت عمران است

رباط کریم- مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه گفت: تولید مسکن باکیفیت بالا به خصوص در پروژه‌های طرح اقدام ملی تولید در شهر اندیشه از برنامه‌های مهم شرکت عمران است.

قلم | qalamna.ir :

مهدی مسلم خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، به حضور فعال شرکت عمران در دومین نمایشگاه مسکن شهرسازی و باز آفرینی شهری پرداخت و در این باره اظهار داشت: توجه به حوزه شهر و شهرسازی و اجرای طرح‌های مختلف در این زمینه به صورت جدی در برنامه‌های شرکت عمران شهر اندیشه بوده است که خوشبختانه با توجه به ظرفیت و برنامه‌های این مجموعه موفق شدیم که در دومین نمایشگاه مسکن و شهر سازی و باز آفرینی شهری با دست پر و ایده‌های متنوع حضور فعال داشته باشیم.

وی برگزاری نمایشگاه در حوزه مسکن و شهرسازی را با توجه به وضعیت فعلی مهم برشمرد و اظهار داشت: هدف اصلی از برگزرای نمایشگاه در حوزه مسکن و شهرسازی آشنایی با جدیدترین فناوری‌ها و نوآوری‌های نوین صنایع و تجهیزات، ارائه جدیدترین دستاوردهای فناوری روز در حوزه مسکن شهرسازی و باز آفرینی شهری می‌باشد که این طرح، ایده و برنامه‌ها با اجرایی شدن می‌تواند آثار خوبی را در تولید مسکن با کیفیت و همچنین توسعه بازآفرینی شهری داشته باشد.

مسلم خانی شهر را به موجودی تشبیه نموده که دائم نیاز به مراقبت و توجه به نیازها دارد و در این باره افزود: شهر همانند موجودی زنده، مدام در حال رشد بوده و ادامه حیات آن در گرو تأمین نیازها و برنامه ریزی های دقیق و جامع در زمینه‌های مختلف از جمله فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی است که این امر از وظایف مهم تمامی ارگان‌های خدمات رسان در شهر از جمله شرکت عمران می‌باشد.

وی تصریح کرد: آنچه عملکرد شرکت عمران شهر جدید اندیشه را به عنوان شهری پیشرو و متمایز در منطقه معرفی می‌نماید ابتدا احساس تعلقی است که شهروندان این شهر دائم به شهر خود داشته و شرکت عمران نیز پا به پای آنها در رفع نیازهای فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و …طرح ها و برنامه‌های ارزشمندی را در دستور کار خود قرار داده است.

مسلم خانی اظهار داشت: افتخار شرکت عمران توجه به نیازهای مهم شهر می‌باشد که امیدواریم با اجرای طرح‌های ارزشمندی که در دست داریم بخش عمدهای از نیازهای شهر مرتفع گردد و شهر اندیشه به عنوان شهری انسان محور و شهروند مدار به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.