stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 229405
  • 07 بهمن 1399 - 17:03
1
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد؛

بستری ۶۰ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان

بستری ۶۰ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان
اصفهان_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه هم اکنون ۶۰ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری هستند، گفت: ۴۷ مورد از این تعداد در بیمارستان‌های کاشان و ۱۱۳ نفر نیز در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری هستند.
قلم | qalamna.ir :

سیدعلیرضا مروجی، با اشاره به مراجعه ۱۲۴ هزار و ۳۹۵ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اظهار داشت: هشت هزار و ۲۸۱ بیمار حاد تنفسی نیز تاکنون از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده‌اند.

وی با اشاره به بستری ۱۴ بیمار جدید حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: ۱۳ نفر از این بیماران در بیمارستان‌های شهر کاشان و یک بیمار نیز در بیمارستان‌های شهر آران و بیدگل بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه حداقل سن بستری شدگان در شبانه روز گذشته ۳۱ و حداکثر سن آنها ۹۸ سال بوده است، ابراز داشت: ۱۰ نفر از این افراد اهل شهرستان کاشان، سه نفر اهل شهرستان آران و بیدگل و یک نفر نیز اهل شهرستان زواره بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۶۰ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری هستند، تصریح کرد: ۴۷ مورد از این تعداد در بیمارستان‌های کاشان و ۱۱۳ نفر نیز در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری هستند.

مروجی از بستری ۲۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های منطقه کاشان خبر داد و بیان داشت: ۱۵ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های کاشان و پنج نفر نیز در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری هستند.

وی بیان داشت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار مبتلا به کرونا شامل دو زن ۷۱ و ۸۲ ساله جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ثبت ۲۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: با احتساب آمار جدید تعداد کل افراد مبتلا به این بیماری در منطقه کاشان با تست PCR مثبت از ابتدای شیوع تاکنون به ۱۳ هزار و ۴۰۵ مورد افزایش یافت.

کد خبر
هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.