stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 229318
  • 07 بهمن 1399 - 18:13
1

“ترامپ حزب جمهوری‌خواه را ترک نکرده است”

“ترامپ حزب جمهوری‌خواه را ترک نکرده است”

کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ ادعاها درباره این که وارد فعالیتهای مشترک جذب کمک مالی با حزب میهن پرستی شده را رد کرد؛ این حزب چند روز پیش در جورجیا تشکیل شد.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کمیته ریاست جمهوری دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا (DJTFP) اعلام داشت با کمیسیون فدرال انتخابات از جهت نگرانی از بابت باور عمومی اشتباه از اینکه فعالیتهای حزب میهن پرستی مورد تایید این رئیس جمهور سابق و کمپینش است تماس گرفته و چنین چیزی درست نیست.

چند روز پیش روزنامه وال استریت ژورنال با استناد به منابع آگاه به مساله گزارش داد ترامپ جمهوریخواه مشغول مذاکره با دستیارانش درباره تشکیل یک سازمان سیاسی جدید و طبق گزارشها، تحت عنوان “حزب میهن پرستی” است. ترامپ پیشتر از تمایلش برای نامزدی برای ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ صحبت کرده بود.

مایکل جوزف گل، در تاریخ ۲۲ ژانویه با طرح سندی نزد کمیسیون فدرال انتخابات ادعا کرد که کمپین ترامپ در حال جذب اعتبارات کمکی به همراه حزب است.

جیسون میلر، سخنگوی ترامپ در پیامی گفت: ما از این تلاش حمایت نمی کنیم، ارتباطی با آن نداریم و تنها از طریق گزارشهای عمومی درباره آن اطلاع پیدا کرده‌ایم.

کمپین ترامپ همچنین گفت، این رئیس جمهور سابق برنامه‌ای برای ترک حزب جمهوریخواه به منظور تشکیل یک سازمان جدید ندارد. میلر اظهار کرد، این رئیس جمهور سابق متعهد به انتخاب شدن مجدد جمهوریخواهان در انتخابات آینده است.

در روزهای قبل از برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن، شایعات درباره بازگشت بالقوه ترامپ تشدید شدند و رسانه ها گزارش کردند که این تاجر تبدیل شده به سیاستمدار خواستار تشکیل حزب خودش در پی ناراحتی اش از خودداری برخی جمهوریخواهان از حمایت از ادعاهای او درباره تقلب دموکراتها در انتخابات است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.