stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 229261
  • 07 بهمن 1399 - 16:19
1

چگونه در صف فروش اول باشیم

چگونه در صف فروش اول باشیم

امروزه اغلب افرادی که در بورس فعالیت می کنند انجام یک سرخطی برایشان یک آرزو شده است.

قلم | qalamna.ir :

بنابر اعلام دایرکت فا، بعضی از افراد معتقداند که سرخطی یک شانشه اگر شانس داشته باشید قطعا موفق می شوید. این نظریه اصلا قابل قبول نیست؛ چرا که شما برای سرخطی زدن در بورس نیاز به ابزار مورد نیاز خودش را دارید، شما برای اینکه بتوانید در معاملات بورسی موفق باشید، باید پینگ خود را تا جایی که ممکن است کاهش دهید و همچنین سرعت اینترنت خودتان را تا حد ممکن ارتقا دهید.

بهترین پینگ و سرعت اینترنت برای سرخطی زدن و خرید عرضه های اولیه به شکل زیر است:

پینگ : زیر ۱ میلی ثانیه
سرعت اینترنت : ۱۰ هزار مگابیت بر ثانیه (معادل : ۱.۲ گیگابایت بر ثانیه)

چگونه می توانیم پینگ خودمان ار به زیر ۱ میلی ثانیه کاهش دهیم؟

شما با اینترنت های معمولی در بهترین شرایط ممکن می توانید سرعت اینترنت ۶۰ مگ بر ثانیه داشته باشید و پینگ هم باز در بهترین شرایط ممکن زیر ۴۰ الی ۵۰ میلی ثانیه نخواهید داشت.

شما برای داشتن همچین پینگ و سرعت اینترنتی باید از سرور مجازی بورس استفاده کنید.

بهترین راه برای رسیدن به نتیجه و خرید سهام تو بورس، خرید سهم های دارای صف هست.

سرور مجازی بورس چیست؟

سرور بورس یا سرور مجازی بورس در واقع یک کامپیوتر قوی است که در مکانی به نام دیتاسنتر نگهداری می شود که به یک اینترنت فوق العاده قوی متصل است و شما با خرید این سرور می توانید به پینگ زیر ۱ میلی ثانیه و سرعت اینترنت  ۱۰ هزار مگابیت بر ثانیه دستیابی پیدا کنید.

دایرکت فا برای دسترسی هر چه راحت تر کاربران به معاملات بورس و انجام بدون وقفه معاملات، سرور مجازی بورس ایران را به کاربران خود بر قدرتمندترین سرورها و با اینترنت پرسرعت و نامحدود پیشنهاد می کند.

سرورهای مجازی بورس برخلاف کامپیوتر و لپ تاپ های شخصی، این سرورها به صورت ۲۴ ساعته روشن و در دسترس کاربران قرار می گیرد و پشتیبانی این سرورها به صورت کامل توسط دایرکت فا انجام می شود و نصب و راه اندازی این سرورها  تیم فنی دایرکت فا به عهده می گیرد.

سرویس کاربران بعد از خرید این محصول کمتر از ۳۰ ثانیه فعال می شود و مشتریان می توانند  به سرور مجازی خود دسترسی داشته باشند.

بهترین راه برای رسیدن به نتیجه و خرید سهام در بورس:

یکی از رازهای موفق شدن در سرخطی و خرید عرضه اولیه داشتن اینترنت پر سرعت و پینگ زیر ۱ میلی ثانیه می باشد ؛ همین طور که در بالا توضیح دادم شما اینترنت های معمولی نمی توانید سرعت اینترنتی برابر ۱۰ هزار مگابیت بر ثانیه داشته باشید یا پینگ زیر ۱ میی ثانیه.

شما برای داشتن این دو فاکتور باید از سرور مجاز بورس یا سرور بورس استفاده کنید.

هر بازاری یک سری ابزارها و قانون‌ها دارد. آنچه از زمان‌های گذشته تا به الان ثابت مانده، میزان سرعت در معامله است. در گذشته‌ها کاسبان سعی داشتند قبل از طلوع خورشید مغازه خود را آب‌وجارو کنند و جزء اولین نفراتی باشند که بازار و معامله را شروع می‌کنند. در بازار بورس نیز این امر رایج و مرسوم است.

اولین تفاوت بازار بورس زمان حال با گذشته، دسترسی به اینترنت و دنیای دیجیتال است. امروزه سهام‌دارن در کنار یادگیری مهارت و مدیریت بازار به دنبال اینترنت ویژه بورس نیز هستند.

سرور بورس همان ابزاری است که در کنار دیگر قوانین سهام‌دارن را یاری می‌کند که در میان هزاران سهام‌داری که در ساعات اولیه به دنبال خرید و یا فروس سهام خود هستند، قرار بگیرند و با سرعتی که در انجام معامله دارند در صف‌های اول معامله باشند.

به این کار در اصطلاح بازاریان بورس، سرخطی زدن گفته می‌شود. بر این اساس است که حرفه‌ای‌ها یا آن‌هایی که می‌خواهند حرفه‌ای باشند، اقدام به خرید سرور مجازی بورس می‌کند.

همچنین سرور مجازی بورس دایرکت فا دارای مزایایی هستند که در ادامه یه چند مورد از انها اشاره خواهیم کرد:

دارای اپلیکیشن و نصب بر روی گوشی ها با نسخه اندروید و آی او اس  
جای دهی خود در صف اول بورس با استفاده از این نوع سرور
بالاترین سرعت در اینترنت با استفاده از سرور مجازی بورس
این امکان برای کاربران به وجود می آید تا بدون محدودیت در سرعت فایل های مختلف را دانلود کنند.
دسترسی راحت و آسان
سیستم عامل ویندوز
و…

نتیجه: شما برای اینکه بتوانید در صف فروش یا خرید اول باشید باید پینگ خود را کاهش دهید و همچنین سرعت اینترنت خودتان را تا حد ممکت ارتقا دهید. برای بدست آوردن این سرعت انترنت و پینگ باید سرور مجازی بورس خریداری کنید که لینک زیر شما میتوانید سفارش خودتان را ثبت کنید.

برای خرید سرور بورس لطفا کلیک کنید.

شماره تماس جهت مشاوره: ۰۳۱۹۱۰۱۰۵۰۷

انتهای رپرتاژ آگهی

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.