stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 229152
  • 07 بهمن 1399 - 13:41
2

فاز اول مترو اسلامشهر-تهران سال آینده به بهره برداری می رسد

فاز اول مترو اسلامشهر-تهران سال آینده به بهره برداری می رسد

اسلامشهر- فاز اول مترو اسلامشهر- تهران در حالی در سال آینده به بهره برداری می رسد، که مسئولان مترو تهران از اتصال خط ۳ آزادگان به این مترو خبر می دهند.

قلم | qalamna.ir :

مسعود مرسلپور در گفتگو با خبرنگار مهر از بهره برداری از فاز نخست مترو اسلامشهر- تهران در سال آینده با احداث ایستگاه چهاردانگه خبر داد و افزود: در این مسیر بیش از دو هزار و ۷۰۰ متر تونل حفر شده و به نزدیکی محل احداث ایستگاه چهاردانگه رسیده است.

وی افزود: طرح احداث این تونل دی ماه سال ۹۸ آغاز شده و اکنون ۳۰ درصد پیشرفت داشته است و ایستگاه چهاردانگه به عنوان ایستگاه اول انتخاب شده است.

فرماندار اسلامشهر کل مسیر احداث مترو این شهرستان را ۱۵ کیلومتر خواند و گفت: در این مسیر پنج ایستگاه مسافرگیری طراحی شده که قرار است، تا سه سال آینده به بهره برداری کامل برسد.

مدیرعامل مترو تهران نیز در حاشیه بازدید از روند احداث مترو اسلامشهر- تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قطار ملی برای مترو اسلامشهر استفاده می‌شود و آمادگی کافی در شهرداری تهران برای اتصال خط ۳ آزادگان به مترو اسلامشهر را داریم.

علی امام افزود: باید حمل و نقل در تهران و نیز شهرک‌های اقماری باید حل شود و بهره برداری موفق از مترو اسلامشهر می‌تواند، سبب اجرای این طرح توسط شهرداری‌های شهرهای اطراف تهران شود.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.