stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 229074
  • 07 بهمن 1399 - 12:22
1

مدیرکل بنیاد مسکن فارس : آماده سازی چهارهزار قطعه زمین طرح ملی مسکن فارس

مدیرکل بنیاد مسکن فارس : آماده سازی چهارهزار قطعه زمین طرح ملی مسکن فارس
فارس- چهار هزار و ۲۵۶ قطعه زمین برای اجرای طرح ملی مسکن در فارس آماده شده است.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس با اشاره به استقبال متقاضیان طرح مسکن ملی در فارس به ویژه در مناطق جنوبی استان گفت: چهار هزار و ۲۵۶ قطعه زمین برای اجرای این طرح در فارس آماده شده است.
عطاالله زمانی، افزود: تا کنون ۲۲هزار و ۱۸۶ نفر برای مشارکت در این طرح نام نویسی کرده‌اند و شمار متقاضیانی که تایید نهایی شده‌اند، پنج هزار ۹۸۷ نفر است.
وی اظهار داشت: با مشارکت بنیاد مسکن، یک هزار و ۱۴۳ نفر در قالب طرح مسکن ملی در بانک‌های عامل مبادرت به افتتاح حساب کرده و ۲ هزار و ۷۷۷ نفر از متقاضیان نیز آورده خود را واریز کرده‌اند.
مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اضافه کرد: میزان آورده متقاضیان طرح مسکن اقدام ملی در این استان تاکنون یک هزار و ۱۶۶ میلیون ریال است و برای ۸۱ واحد پروانه ساخت صادر شده است.
به گفته زمانی، کار پی‌کنی برای ۵۷ واحد آغاز شده، ۵۷ واحد در مرحله اجرای اسکلت است و سایر عملیات زیرساخت نیز با پیشرفت مناسبی در حال اجراست.
وی، با برشمردن مزایای اجرای طرح اقدام ملی و حمایت دولت از این طرح، گفت: شهرستان‌های لارستان، اوز، گراش، خنج و دیگر شهر‌های جنوب استان فارس با استقبال کم نظیری مواجه شد.
مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد: در طرح مسکن ملی که در شهرستان‌های جنوب فارس قرعه کشی و نام نویسی آن انجام شده، روند قرعه کشی و سرعت عمل واریز وجه متقاضیان به نحو شایسته‌ای صورت گرفته است و این موضوع نشان دهنده شاخص کیفی اجرای این طرح در جنوب استان فارس است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.