stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 229065
  • 07 بهمن 1399 - 12:16
1
رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری شاهین شهر خبر داد؛

عملیات اجرایی چالکود برای تقویت درختان شاهین شهر

عملیات اجرایی چالکود برای تقویت درختان شاهین شهر
اصفهان_ رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری شاهین شهر با اشاره به انجام عملیات چالکود برای درختان در رفیوژهای خیابانی و نتایج مثبت حاصل از آن در جهت بهبود شرایط درختان افزود: در محدوده شهر نیز که دارای بستر نامناسب می باشد عملیات چالکود در حال انجام است.
قلم | qalamna.ir :

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری شاهین شهر در مصاحبه با واحد خبر شهرداری گفت: در راستای اجرای عملیات های به زراعی مورد نیاز فضای سبز در فصل زمستان،بیش از هشت هزار چالکود برای تغذیه گیاهی و تقویت درختان ایجاد شده است.

علی عرب با اشاره به انجام عملیات چالکود برای درختان در رفیوژهای خیابانی و نتایج مثبت حاصل از آن در جهت بهبود شرایط درختان افزود: در محدوده شهر نیز که دارای بستر نامناسب می باشد عملیات چالکود در حال انجام است که امیدواریم بتوانیم تا پایان ماه جاری درختان جنگلی ضلع شرقی اتوبان آزادگان را با این روش صحیح و اصولی تقویت نماییم.

وی ضمن اشاره به اینکه با ایجاد چالکود سعی در هدایت ریشه به لایه های زیرین خاک و تقویت گیاهان شده خاطر نشان نمود: تأثیرات مطلوب بهبود بستر کاشت درختان علاوه بر حفظ سلامت گیاهان تأثیرات بسزایی در مدیریت آفات و بیماریهای درختان و بالطبع کاهش مصرف سموم و حفظ محیط زیست داشته است.

پایان پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.