stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 229032
  • 07 بهمن 1399 - 11:47
1
مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس:

ارسال ۷۷ پرونده تخلف در منطقه یک به کمیته ماده ۱۰۰

ارسال ۷۷ پرونده تخلف در منطقه یک به کمیته ماده ۱۰۰
هرمزگان-مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس از ارسال ۷۷ پرونده تخلفات شهری این منطقه در سال ۹۹ به کمیته ماده صد خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

مهدی رنجبری با بیان اینکه از اول سال ۹۹ تا کنون  تعداد ۷۷ پرونده تخلف شهری به کمیته ماده صد ارسال شده است، اظهارکرد: علاوه بر این تعداد ۴۹ پرونده نیز تعیین تکلیف و وضعیت آن مشخص شده است.

وی ادامه داد: از مجموع ۴۹ پرونده ارسالی به کمیته ماده صد، ۹ میلیارد ریال مبلغ وصولی کسب، و به حساب درآمدهای شهرداری واریز شده است.

 مدیر منطقه شهرداری بندرعباس با تاکید بر اینکه بیشتر پرونده‌هایی که تعیین تکلیف شده‌اند مربوط به سالهای گذشته است، خاطرنشان کرد: از پرونده‌های ارسالی سال ۹۹ تنها ۹ پرونده حکم آن قطعی شده که شش پرونده جریمه و سه پرونده حکم تخریب برای آن صادر و این احکام نیز اجرا شده است.

رنجبری با اعلام اینکه از اول سال تاکنون کمیسیون ماده صد بالغ بر ۹ میلیارد ریال وصولی داشته یادآور شد: از این مبلغ تنها دو میلیارد ریال مربوط به حکم های صادر شده در سال جاری و هفت میلیارد ریال مربوط به پرونده‌های سال های گذشته بوده است.

 وی با اشاره به اینکه هدف مجموعه شهرداری کمک به حل مشکلات محلات و ساخت و سازها می باشد تصریح کرد: متاسفانه در برخی از محلات افراد سودجو به دنبال سوء استفاده و ساخت و ساز غیرمجاز هستند که در صورت مواجهه با چنین افراد و برای حفظ حقوق سایر ساکنین با این تخلفات برخورد جدی می‌شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.