stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 228946
  • 07 بهمن 1399 - 10:49
0

علائمی از بهبودِ وضعیت میناوند دیده نمی‌شود

قلم | qalamna.ir :
گروه ورزشی: به گفته سرپرست دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی بعد از گذشت چند روز از ابتلای مهرداد میناوند و علی انصاریان به کووید ۱۹ اتفاق جدی در رابطه با بهبود یا پسرفت وضعیت این دو فوتبالیست دیده نمی شود.

سیداشکان اردیبهشت با تاکید بر اینکه فدراسیون پزشکی ورزش کماکان به صورت روزانه پیگیر وضعیت مهرداد میناوند و علی انصاریان است، در مورد آخرین وضعیت این دو پیشکسوت فوتبال کشورمان که به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان بستری هستند توضیح داد.وی با بیان اینکه وضعیت کلی میناوند و انصاریان نسبت به روزهای گذشته تغییر خاص و چشمگیری نداشته است، گفت: شرایط کلی این دو نفر با نوسانات جزیی مواجه است که این موضوع در رابطه با بیماری کرونا قابل انتظار است. بنابراین نمی‌توان آنها را نشانی از اتفاقی خاص در نظر گرفت.
سرپرست دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد: به طور کلی در رابطه با مهرداد میناوند و علی انصاریان که بعد از او در بیمارستان بستری شد هیچ اتفاق جدی مبنی بر «بهبود» یا «پسرفت» وضعیت بدنی و درمانی آنها رخ نداده است. وضعیت کلی این دو نفر همچون روزهای گذشته است.اردیبهشت در رابطه با سطح هوشیاری مهرداد میناوند و علی انصاریان خاطرنشان کرد: سطح هوشیاری میناوند بر اساس پروتکل‌های درمانی پایین است، اما علی انصاریان در وضعیت کاملاً هوشیار به سر می‌برد.وی ادامه داد: سطح اکسیژن خون میناوند و علی انصاریان هم روزانه و در ساعت‌های مختلف تغییراتی دارد، این موضوع برای هیچیک از این دو نفر پایدار نیست اما اینکه میزان نوسانات در چه حدی است اهمیت دارد. در رابطه با این مساله هم کادر پزشکی معالج که از وضعیت میناوند و انصاریان به صورت دقیق مطلع هستند و هر لحظه پیگیر آن می‌باشند، اطلاع دقیق‌تری دارند.سرپرست دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی با ابراز امیدواری از اینکه هر چه زودتر خبرهای خوبی درباره وضعیت مهرداد میناوند و علی انصاری اطلاع رسانی شود، تاکید کرد: این فدراسیون تا هر زمان لازم باشد به صورت جدی وضعیت درمانی این دو نفر را پیگیری خواهد کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.