stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 228779
  • 07 بهمن 1399 - 1:42
2

واکسن کرونا اول برای مردم بعد برای بازیکنان

قلم | qalamna.ir :
گروه ورزشی: سرمربی تاتنهام می‌گوید بازیکنان لیگ برتری نباید در اولویت دریافت واکسن کرونا باشند.ژوزه مورینیو گفته است که مخالف هرگونه تصمیم برای تزریق واکسن COVID-۱۹ به بازیکنان لیگ برتر قبل از عموم مردم خواهد بود.لیگ برتر به دلیل شیوع COVID-۱۹ با اختلال روبه‌رو شده است و تعدادی از مسابقات به تعویق افتاده است. 
مورینیو در یک کنفرانس خبری گفت: “من موافق واکسینه شدن بازیکنان زودتر از مردم نیستم. شاید بحث برانگیز باشد، شاید مردم با من مخالف باشند اما من این کار را نمی‌کنم. افراد جامعه بیش‌تر از بازیکنان در معرض خطر هستند. من احساس می‌کنم که هر روز افراد کادر درمان و  کارگران بهداشتی و افراد مسن باید در اولویت باشند. اما این فقط احساس من است.تیم اسپرز روز دوشنبه در چارچوب دور چهارم جام حذفی به دیدار وایکوم می‌رود.
شاگردان مورینیو در دور قبل بر مارین غلبه کردند و سرمربی اسپرز اظهار کرد که انتظار یک دیدار سخت در وایکامب را دارد.او افزود: تفاوت لیگ برتر و تیم‌های لیگ دسته یک چیزی نیست که دهه‌های قبل دیده بودیم. لیگ دسته یک انگلیس خیلی بهتر از بسیاری از لیگ‌های برتر کشورهای دیگر است، بنابراین من به وایکوم به عنوان تیمی نگاه نمی‌کنم که قصد دارد غول را بکشد، آن‌ها حرفه‌ای هستند. من تفاوت زیادی احساس نمی‌کنم  من به آن‌ها به عنوان یک تیم کوچک نگاه نمی‌کنم، آن‌ها  کاملاً حرفه‌ای هستند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.