stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 228637
  • 06 بهمن 1399 - 19:54
1
امام جمعه شاهین شهر:

برگزاری همایش کشوری فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی در شاهین شهر/ ایدئولوژی‌های جمهوری اسلامی به صورت فرامرزی عمل می کند

برگزاری همایش کشوری فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی در شاهین شهر/ ایدئولوژی‌های جمهوری اسلامی به صورت فرامرزی عمل می کند
اصفهان_ رئیس همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی و گام دوم گفت: ایدئولوژی‌های جمهوری اسلامی به صورت فرامرزی عمل می کند و طومار لیبرالیسم و سوسیالیسم را در هم می پیچد از این رو با تهاجم ناجوانمردانه فرهنگی به دنبال ضربه زدن بر پیکره فرهنگی و باورهای انقلابی جوانان و توجوانان کشور هستند.
قلم | qalamna.ir :

رئیس همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی و گام دوم به لزوم درک فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی و گام دوم آن اشاره و اظهارکرد: گذر جمهوری اسلامی از پیچ خطرناک تاریخی پیشرو فقط با وجود افرادی همچون شهید سپهبد قاسم سلیمانی میسر می شود، جمهوری اسلامی برای پیشرفت نیازمند افرادی از جنس عزم و اراده سردار دل‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم هاشمی در ادامه به عدم درک صحیح نسل جوان بعد از انقلاب اسلامی از فلسفه وجودی گریزی زد و افزود: حاکمان و مفسران سیاسی دنیا نفوذ و خطر تفکر جمهوری اسلامی را حس کرده و می‌دانند.

وی تصریح کرد: ایدئولوژی‌های جمهوری اسلامی به صورت فرامرزی عمل می کند و طومار لیبرالیسم و سوسیالیسم را در هم می پیچد از این رو با تهاجم ناجوانمردانه فرهنگی به دنبال ضربه زدن بر پیکره فرهنگی و باورهای انقلابی جوانان و توجوانان کشور هستند.

این مقام مسئول با تاکید بر تفاوت ژرف و شگرف روح انقلاب اسلامی و حاکمیت جمهوری اسلامی با سایر انقلاب ها و حاکمیت‌ها و فاصله عمیق بشر مدرن از دین گفت: در دنیایی که فلسفه های متزلزل و پوشالی اومانیسم و لیبرالیسم تبیین خوشبختی برای بشر را تامین نیازهای مادی می داند و به دنبال قطع ارتباط بشر با خداست، انقلاب اسلامی ظهور کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم هاشمی بر اهمیت درک و تبیین فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی در نهادها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی، اداریی و ستادی کشور تاکید و اذعان کرد: ناکامی و فقدان توفیق در برخی از بخش‌ها و بدنه اجرایی و مدیریتی کشور همانند اقتصاد ناشی از عدم درک درست متولیان امور اقتصادی کشور از فلسفه سیاسی انقلاب است.

وی همچنین از اقدامات مربوط به دهه فجر به برگزاری ۴۴۰ برنامه مختص این ایام اشاره کرد و گفت: تاثیر کار مفید و مثبت فرهنگی از گستردگی و در برگیری آن قابل لمس خواهد بود.

این مقام مسئول پیشگامی و موفقیت شاهین‌شهر و میمه در تجربه برگزاری همایش  مذکور در سال گذشته، شهرستان را به الگویی برای سایر استان‌ها در پیگیری و فعالیت فرهنگی در قالب فلسفه سیاسی انقلاب و گام دوم آن دانست.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,
  • خبرنگار ناهید حاجی رضازاده

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.