stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 228567
  • 06 بهمن 1399 - 19:10
0
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت:

استکبار در انتظار پاسخ کوبنده شهادت سردار سلیمانی باشد/هویت دینی هدف دشمنان در تقابل با ایران

استکبار در انتظار پاسخ کوبنده شهادت سردار سلیمانی باشد/هویت دینی هدف دشمنان در تقابل با ایران
قم --رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هنگامی‌که سردار دل‌ها را به شهادت می‌رسانند و با وقاحت تمام با خوشحالی به جنایت خود اعتراف می‌کنند، باید جواب کوبنده‌ای دریافت کنند.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی امروز در بازدید از مرکز نوآوری‌های اجتماعی مبتدا اظهار داشت: ما در بطن جنگ قرار داریم و اکنون که شمشیر، مقابله و مبارزه در میان است دیگر نمی‌توان مسائل را نادیده گرفت.

وی با اشاره به اینکه امروز امید جوانان ملت ایران به‌شدت در مخاطره قرار دارد عنوان کرد: نبرد امروز یک نبرد پیچیده و چندلایه با مختصات ویژه است که میدانیم هدف اصلی این نبرد، هویت دینی و حوزوی جامعه است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: لازم بود که سال‌ها قبل، از ضرورت خلاقیت‌های مؤمنانه و نوآوری‌های مجاهدانه صحبت می‌کردیم تا دشمن بداند با چه کسانی به نبرد برخواسته و اگر یک نفر ده نفر حتی صدها تن از ملت ما را به شهادت برساند باز هم جوانان ما پرشورتر و مستدام‌تر از گذشته به مبارزه با دشمن ادامه می‌دهند.

وی با تأکید بر مسئله جهاد به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین واجبات خاطرنشان کرد: لازمه رشد گیاه این است که ریشه آن در آب باشد، بنابراین جهت دست یافتن به منابع و مبانی محکم باید در اتخاذ و انتخاب روش‌ها پافشاری کرد.

قمی با بیان اینکه باب نوفهمی، خلاقیت و نوآوری نباید مسدود شود ابراز کرد: گاهی اوقات نوع جهاد کردن اگر به‌روزرسانی نشود از قافله جامانده و صدمه می‌بینیم که این مسئله به‌شدت ضرورت توجه را دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به امکاناتی که خداوند در زمینه بروز نوآوری و خلاقیت در اختیار بشریت قرار داده است اضافه کرد: اگر از مبانی مستحکم و ژرف کاوی در منابع و مبانی جدا شویم بدون شک راه خود را گم کرده و به قعر تاریکی سقوط خواهیم کرد.
وی با تأکید بر اینکه در پس زمینه نوع جنگیدن امروز ما باید اخلاص، تقوا، تفقد باشد، عنوان کرد: خداوند به جهاد مخلصانه مؤمنین برکت می‌دهد به‌شرطی که ما هنر مراقبت از یکدیگر را بیاموزیم و راه را برای هوشمندی جوانانه و خلاقانه گام دومی راه را هموار کنیم.

قمی با بیان اینکه شرایط فتح و ظفر، اخلاص و مداومت بر جهاد است اظهار داشت: یکی از تاییدات الهی و نصرت‌های پروردگار که شامل مؤمنان و مجاهدان می‌شود گونه‌های متفاوت رزم است که منشأ برکات و نعمات می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای انسان مؤمن هیچ بن‌بستی وجود ندارد تصریح کرد: ولایت مردان و زنان مؤمن را پروردگار شخصاً به عهده گرفته است، بنابراین در جایی که تحت ولایت خالق جهانیان هستیم ناامیدی، یاس و سستی معنایی ندارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروزه برکات عظیم امدادهای الهی در نوآوری و خلاقیت جوانان متجلی شده و سبب رشد و شکوفایی جوانان و نوجوانان این مرزوبوم شده است.

وی با اشاره به مکتب گوهربار امام خمینی(ره) و شهدای دفاع مقدس ابراز کرد: میان مناسبات عالم معنا و عالم مادی تفاوت چندانی نیست به‌شرط آنکه قلب انسان صیقل داده‌شده و از رهنمودهای خالق در جهت ادامه مسیر حق کمک بگیرد.

انتهای پیام/

  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.